نقش آفرینی بانک گردشگری در قهرمانی پرسپولیس
نقش آفرینی و حمایتهای بانک گردشگری از باشگاه پرسپولیس طی دو سال اخیر بار دیگر نتیجه داد به طوری که پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ، درهفته پایانی لیگ برتر ایران، پرسپولیس و پیکان در حساسترین بازی به میدان رفتند که پرسپولیس با نتیجه 2 برصفر قهرمان لیگ برتر ایران شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در واکنش به پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: هیچ تیمی در لیگ برترپرافتخارتر از پرسپولیس نیست.
بانک گردشگری در کسب موفقیتهای ملی، بینالمللی و تاریخی طی دو سال اخیر نقش موثری ایفا کرده است. این بانک همواره همراهپرسپولیس بوده و در جهت منافع باشگاه پرسپولیس از آبان ماه سال 99 اقدام به صدور کارت هواداری به مثابه یک کارت بانکی در سهرده "همراه"، "حامی" و "دوآتیشه" کرده است.
بانک گردشگری همچنین جشنواره 5 ستاره بانک گردشگری را شروع کرده که دارندگان کارت هواداری پرسپولیس میتوانند با حضور دراین جشنواره از مزایای آن استفاده کنند. مراسم اختتامیه این جشنواره روز 27 اسفندماه امسال همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهدشد.
از دیگر حمایتهای بانک گردشگری می توان به طرح سهامداران قهرمان شامل بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس است که مکانیزم اجراییآن آغاز شده و جزئیات بیشتری در آینده اعلام میشود.
همچنین بانک گردشگری در روزهای اخیر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اهدای پاداش تجلیل کرد. این پاداش بهمنظور قدردانی از موفقیتهای باشگاه پرسپولیس در 2 سال اخیر بود که با کمک، نقش آفرینی و اسپانسری بانک گردشگری به عنوانحامی اصلی و رسمی حاصل شده است.
بانک گردشگری تا سال ۱۴۰۱ در تمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و … به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس انتخابشده است.
بانک گردشگری که به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند، همواره حمایت از بخشورزش کشور را در برنامه ریزیها لحاظ کرده است.