موشن گرافیک چیست ؟
دنیای انیمیشن متشکل از چندین زمینه و سبک است. کلمه "انیمیشن" درواقع اصطلاح جامعی است که تقریباً هر آنچه را که دارای حرکت باشد شامل می شود.
با این وجود، موشن گرافی آنقدر فراگیر است که برای عموم عادی شده است. اما زمانی که صحبت از انیمیشن تجاری می شود، موشن گرافیک حقیقتا ابزاری قدرتمند است.
اگر بخواهیم به زبان ساده تعریفی از موشن گرافیک ارائه کنیم، آن را یک اینفوگرافیک متحرک معرفی می کنیم. عناصر گرافیکی با گذشت زمان در فضا منتقل می شوند تا توهم حرکت را ایجاد کنند. با وجود اشکال متنوع انیمیشن ، موشن گرافیک در درجه اول از گرافیک و نوع استفاده می کند.
موشن گرافیک در دهه 50 در فیلم ها رواج پیدا کرد. انیمیشن نیز اصطلاح گسترده تری دارد؛ یک فیلم ویدئویی با کاربردی گرافیکی که سبب افزایش نیاز به استفاده از متن می شود. محتوای ویدئویی بیان کننده موشن گرافیک در طیفی پر از تنوع صنعتی برای ایجاد ارتباطات موثر استفاده می شود.
بررسی تاریخچه موشن گرافیک
پیش از وجود Motion Graphics ، قطعات موشن گرافیک فقط در قالب بی تحرک و ثابت کار می کردند. دقیقا همان زمانی که تصاویر متحرک برابر با کارتون های سنتی کمپانی والت دیزنی بودند. اما با پیشرفت های سینما بود که Motion Design ظهور کرد.
در دهه 1940 ، موشن گرافیک با فعالیت آزمایشی اسکار فیشینگر و نورمن مک لارن جان گرفت. در دهه 1950 نیز طراحان خارق العاده و بی نظیری مانند Saul Bass ، Maurice Binder و Pablo Ferro موشن گرافیک را به طور چشمگیری به شهرت رساندند.
سفارش موشن گرافیک مخاطبان شما را درگیر خود می کند
سفارش موشن گرافیک عمدتا به دلیل توانایی آن در روشن کردن مفهوم و تجسم به زیبایی مورد پسندترین حالت است. اگرچه "مفهوم" و "تجسم" نقاط را به مفهوم گفتن یک "داستان" تقویت کننده متصل می کند. از آنجا که پس از سفارش موشن گرافیک بیش از 92٪ از خریداران در تصمیم گیری نهایی خرید خود از طریق فیلم های آنلاین تأثیر پذیرفته اند - باید گزینه ای را انتخاب کنید که می تواند بلافاصله توجه آن ها را جلب کند. علاوه بر این ، فیلم های موشن گرافیک برای ارسال در شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و شما همیشه آنها را در اکثر فیلم های تبلیغاتی تلویزیونی پیدا می کنید.
سفارش موشن گرافیک به بهترین شرکت های تولید کننده فیلم های انیمیشن یک شروع عالی است. یک تیم خوب از تهیه کنندگان ، فیلمبرداران و نویسندگان فیلمنامه که می دانند چگونه بهترین مشتری ها را جذب کنند ، برای ایجاد موشن گرافیک های بینظیر بسیار مهم است.
آیا نیاز به سفارش موشن گرافیک دارید؟
با برترین استودیوهای موشن گرافیک در صنعت همکاری کنید. با شرکت که در سراسر جهان کار کرده اند و انواع فیلم های توضیحی ، فیلم های آموزشی ، فیلم های سازمانی و سایر فیلم های متحرک با گرافیک حرکتی را برای تجارت و غیرانتفاعی سفارش می گیرند.
آیا موشن گرافیک کاربردی است؟
همزمان با ظهور انقلاب دیجیتال - شما همیشه یادگیری بصری را در هر جنبه از زندگی خود درک کردید. موشن گرافیک می تواند منجر به بازگشت سرمایه (ROI) بالاتر شود و به دلیل ارزش ماندگاری بیشتر و جذب تصویر برند و اساساً مکمل اینفوگرافیک ها است. علاوه بر این ، هزینه تهیه یک نمایش موشن گرافیک نسبتاً کمتر از یک فیلم اکشن زنده است.
با استفاده از موشن گرافیک ، واقعیت را می توان در یک فرصت بی پایان کشید و تقسیم کرد. پروژه آماده افترافکت جزو بهترین نرم افزار گرافیک حرکتی است. در طول سال ها آن ها راه را برای طراحان موشن گرافیک برای ایجاد فیلم های متحرک شگفت انگیز هموار کرده اند.
نوع بصری موشن گرافیک طیف خوبی از بینندگان را به خود جلب می کند. ممکن است کاریکاتورها برای تجارت رسمی خیلی کودکانه باشند. به سادگی موشن گرافیک می تواند از آن سبک ساده و جذاب استفاده کند و آن را در موضوعات بالغ تری اعمال کند. صرف نظر از اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید ، ظاهر موشن گرافیک می تواند پیام شما را جذاب و سرگرم کننده کند.
پروژه آماده افترافکت
افتر افکت ها نرم افزاری هستند که توسط سیستم های Adobe برای Motion Graphic تولید و سرویس می شوند. آثار پس از تولید برای ساخت فیلم ، تلویزیون و سایر جلوه های بصری دیجیتال که اثرات بعدی می توانند ایجاد کنند. حال ما قصد داریم یکی از بیشترین نسبتهای واردات در پس افکتها را بررسی کنیم ، تاری حرکت است که نقشی اساسی در اضافه کردن حرکت و حرکت به اجسام متحرک در کادر بازی می کند. این روش در آرم ها ، عنوان سازی و ساخت فیلم تبلیغاتی برای برجسته سازی نام تجاری و آرم آن با حرکت استفاده می شود. در انتها جزئیات فنی بیشتری از تاری حرکت را مشاهده خواهیم کرد.
چه موقع از Motion Graphics استفاده کنید؟
موشن گرافیک برای ترسیم یا تأکید بر واقعیت ها و به تصویر کشیدن ایده ای که می خواهید شکل دهید بهترین است. از موشن گرافیک زمانی استفاده می شود که نیازی به روایت و داستان نویسی نباشد.
فیلم های موشن گرافیکی می توانند خدمات یا محصولات پیچیده شما را تغییر دهند و آنها را به گونه ای ارائه دهند که باعث ایجاد احساس شود. به یاد داشته باشید ، موشن گرافیک در کمک اصلی بصری است ، به طوری که در آموزش ایده های قابل درک از طریق تصاویر می درخشد.
موشن گرافیک کدام نیاز های صنایع مختلف را مرتفع می کند؟
- اشتراک اطلاعات
اگر می خواهید پیام یا اطلاعاتی را به مخاطب برسانید ، این امر به شما کمک می کند تا این کار را به راحتی و به طور مثر انجام دهید. از طریق این روش می توانید ایده خود را به انیمیشن و با افزودن صوت یا نریشن و سایر ویژگی های مناسب تبدیل کنید تا تولید محتوا برای مخاطب قابل قبول و قابل فهم باشد.
- عنوان فیلم و سایر فیلم ها
یکی از متداول ترین کاربردهای گرافیک ، ساخت عناوین ویدئویی است. قبل از شروع فیلم یا فیلم های دیگر ، عنوان با کمک موشن گرافیک نشان داده می شود. برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و جذاب تر نشان دادن آن ساخته شده است. متن همراه با یک قطعه موسیقی پس زمینه متحرک است که سبک رایج کارت عنوان است.
- آرم گرافیک
با افزودن انیمیشن به آن ، آرم های شرکت ، وب سایت ها و غیره می توانند جذاب تر شوند. نوعی حرکت گرافیکی است که لوگو موشن یا اینترو لوگو نام دارد
- پست رسانه های اجتماعی
امروزه ، مردم برای همه چیز مانند اخبار ، اطلاعات ، سرگرمی ، دوره های آنلاین و غیره به شبکه های اجتماعی وابسته هستند. همه اینها با مطالب مختلف ارسال می شوند. با افزودن موشن گرافیک با این محتوا به جذب افراد بیشتر به پست ها کمک می کند.
- بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال یک حوزه وسیع است که شامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی در موتورهای جستجو و ... می باشد. همه این روش های بازاریابی آنلاین از گرافیک حرکتی برای اهداف تبلیغاتی و سایر اهداف خود استفاده می کنند.
تبلیغات یا ویدیوهای عنوان ساخته شده از طریق موشن گرافیک از متن های رایج یا تبلیغات ساده جذاب ترند. این کمک می کند تا افراد با استفاده از تبلیغات جذاب آن به سمت محصول خاصی جذب شوند.
در نهایت از آنجا که این رسانه الکترونیکی است، می توان آن را به راحتی از طریق رسانه های اجتماعی یا سایر روش های آنلاین به اشتراک گذاشت. این به افزایش دسترسی به مطالب ما کمک می کند.