خبرگزاری کار ایران

خرید دوربین عکاسی چاپ سریع و نکات مرتبط با آن

خرید دوربین عکاسی چاپ سریع و نکات مرتبط با آن
کد خبر : ۱۰۹۹۲۲۵

دوربین عکاسی چاپ سریع یکی از انواع دوربین عکاسی حرفه ای است که امروزه در بازار طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نموده است. طبیعتا عکاسی فوری به دوربین های فوری نیاز دارد. قبل از معرفی دوربین فوری و قیمت دوربین عکاسی چاپ سریع، باید بدانید که چاپ عکس روندی زمانبر و خسته کننده دارد. ادوین لند، بنیانگذار شرکت پولاروید، برای اولین بار تلاش نمود تا دوربینی ارزان قیمت تولید کند که به راحتی در دسترس بوده و کار با آن آسان باشد. بدین منظور او دوربینی را ساخت که نام آن "دوربین زمینی" بود و از بازخورد مثبت مردم برخوردار گردید. این دوربین زمینی همان چیزی است که امروزه به دوربین عکاسی چاپ سریع معروف است.

خرید دوربین عکاسی چاپ سریع:

در حال حاضر این دوربین ها با استقبال فراوانی روبرو هستند و با اینکه دوربین های دیجیتالی زیادی پس از آن وارد بازار شده اند اما همچنان می توان در فروشگاه های دوربین های عکاسی، آنها را مشاهده کرد. در همین راستا در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تهیه این دوربین ها و نکات مهم در خصوص آنها اشاره نماییم:

خرید دوربین عکاسی چاپ سریع

برای کسانی که به دنبال خرید یک دوربین عکاسی چاپ سریع هستند، آشنایی با ویژگی های مختلف این نوع از دوربین عکاسی حرفه ای الزامی است لذا متخصصان فروشگاه دید نگار که سابقه درخشان چند ساله در فروش این دوربین ها دارند، تلاش نمودند تا در زیر نکات مهم و ویژگی های آنان را شرح دهند:

<>·کاربر پسند بودن در دوربین های عکاسی حرفه ای همان چیزی است که استفاده از آن را برای همه آسان می کند. در مورد بیشتر دوربین های عکاسی فوری، یک دکمه کنار لنز باید وجود داشته باشد و لنز توسط آن تنظیم گردد تا عکس عالی باشد.

<>·در فروشگاه های اینترنتی در خصوص سرعت شاتر گاها اطلاعات دقیق ارائه نمی شود اما در زمان خرید از وب سایت های معتبری چونی دیدنگار می توانید این مورد را به دقت بررسی نمایید. یک دوربین حرفه ای با سرعت شاتر تقریبی 60/1 ثانیه ارائه می شود. اندازه باتری معمولاً در ابعادی 116* 11* 118.3 میلی متر است و وزن آن حدود 307 گرم می باشد. اندازه عکس در اکثر دوربین های چاپ سریع عموما یکسان است. ابعاد یک عکس معمولی حدود 62 *46 *46 میلی متر است.

<>·برخی از امکانات جدید می توانند بر روی قیمت دوربین عکاسی تاثیر بگذارند. برخی از دوربین های عکاسی با صفحه تنظیم کننده روشنایی ویژه ارائه می شوند که نه تنها به شما در دستیابی به عکس های بی عیب و نقص کمک می کنند، بلکه کاربر را در روند ایجاد تصاویر با کیفیت نیز راهنمایی می نماید. این ویژگی بهترین محیط را برای عکسبرداری از نظر روشنایی و نور به وجود می آورد. دوربین با امکان تنظیم نور موقعیتی را به وجود می آورد، که کمبود نور محیط جبران شود.

خرید دوربین عکاسی چاپ سریع و نکات مرتبط با آن

ویژگی دوربین عکاسی چاپ سریع

<>·در یک دوربین عکاسی چاپ سریع، تصویر تقریباً در همان لحظه ای که گرفته می شود، تولید می گردد. با این حال، باید به تصویر زمان زیادی داده شود تا بدون هیچ گونه تداخلی پردازشی خشک گردد. نحوه خشک شدن تصویر تأثیر مستقیمی بر کیفیت عکس دارد. پردازش عکس ها ممکن است بین ده تا چهل دقیقه طول بکشد. همچنین مشاهده لکه های روی عکس معمول است اما در عرض 24 ساعت زود خشک می شوند. از همین رو این مورد می تواند بر روی قیمت دوربین عکاسی حرفه ای تاثیر گذار باشد.

<>·وجود فلش ویژگی مهم دیگری است که معمولاً در دوربین های چاپ عکس حرفه ای یافت می شود. این فلش بسته به نوع آنها می توانند هم شارژ شوند و هم یکبار مصرف باشند. ویژگی تکراری دیگر اما کاربردی، تایمر خودکار است که بسیار محبوب است.

بزرگترین مزیت استفاده از این دوربین ها این است که عکاس بلافاصله می تواند نتیجه را ببیند. از این دوربین ها در عکاسی مد برای ایده گرفتن و همچنین بررسی چگونگی عکس، قبل از رفتن به عکس بعدی استفاده می شوند. از دوربین های فوق همچنین در باستان شناسی، مستندسازی، صحنه های جنایت، ثبت یافته های غیرمعمول در طبیعت و موارد دیگر استفاده می شود. همچنین تجربه متخصصان دیدنگار نشان داده است که بیشتر دوربین های فوری مقاومت بیشتر و بهتری نسبت به دوربین های معمولی در برابر دما و گرما دارند.

با توضیحاتی که در بالا عنوان شد و ویژگی هایی که بیان گردید؛ می توان متوجه شد که دوربین های چاپ سریع می توانند کاربرد گوناگونی داشته باشند.در حال حاضر قیمت این دوربین ها در بازار بسیار متغیر می باشد. بر اساس امکانات جانبی هر برند، قیمت متفاوتی را برای این دوربین ها بیان نموده است اما باید در نظر داشت که تمام این امکانات می توانند کارآمد نباشند. براساس تجربه در بالا تلاش شد تا برخی از نکات مهم که هر دوربین عکاسی حرفه ای باید از آن برخوردار باشد، ارائه گردد تا خریداران بتوانند، خرید آگاهانه تری داشته باشند.

جمع بندی:

سایت فروشگاهی دیدنگار به عنوان یک مرجع کامل جهت ارائه نکات کلیدی و محصولات با کیفیت هم اکنون در سطح اینترنت در حال فعالیت می باشد. خریداران می توانند اطلاعات جامع و کاملی از محصول مد نظر خود یافته و آن را با سایر محصولات مقایسه نمایند. همچنین پشتیبان های باتجربه این سایت می توانند در صورتی که شما با سوالی روبرو شدید، به راحتی راهنمایی تان کنند.

خرید دوربین عکاسی چاپ سریع و نکات مرتبط با آن

 

آشنایی با دوربین عکاسی چاپ سریع

در نظر داشته باشید که این سایت تنها یک سایت فروشگاهی نمی باشد و در کنار محصولات خود که امکان خرید قسطی آنها نیز وجود دارد، دانشنامه کاملی را در اختیارتان قرار می دهد تا اطلاعات عمومی خود را بتوانید بالا برده و خرید بهتری داشته باشید. امروزه سایت ها و فروشگاه های زیادی در اینترنت فعالیت می نمایند اما اعتماد نمودن به آنها گاها دشوار می شود. از همین رو در سایت فوق می تواند نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه را نیز مشاهده کرده و با خیالی آسوده اقدام به خرید کالای خود نمایید. خاطرنشان می شود که فروشگاه مذکور بیش از 1 دهه سابقه فعالیت در این حوزه را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز