خبرگزاری کار ایران

خرید باغ ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار
کد خبر : ۱۰۷۹۶۸۰

یکی از شهرهای استان تهران، شهرستان شهریار است و یکی از مهم ترین شهرهای قرار گرفته در غرب استان تهران می باشد. از نظر آب هوایی این شهر آب و هوا و اقلیمی پاک و بی نظیر داشته و کیفیت هوا در این شهر از نظر وجود آلایندگی ها از شهر تهران بهتر است.

این تنها یکی از دلایلی است که باعث شده مردم رغبت زیادی برای خرید باغ ویلا در شهریار از خود نشان دهند.

باغات انگوری زیادی نیز در این شهر وجود دارد و باعث شده شهریار بسیار مورد توجه قرار گیرد.

خرید باغ ویلا در شهرستان شهریار

تا سال 1368 به شهرستان شهریار، شهریار کرج گفته می شد؛ زیرا این شهر یکی از بزرگ ترین بخش های کرج به حساب می آمد. بعدها این شهرستان از کرج جدا شد و امروز به عنوان یکی به عنوان یک شهرستان مستقل و از توابع استان تهران شناخته می شود.

فاصله کم با شهرهای اطراف

شهرستان شهریار با شهر تهران حدود 40 کیلومتر فاصله دارد. این فرصتی بسیار خوب برای تمام آنهایی است که از شلوغی و ازدحام موجود در شهر تهران به تنگ آمده اند و دوست دارند در محیطی آرام و با آب و هوایی سالم و تمیز زندگی کنند. خوشبختانه شهریار با فاصله کمی که با تهران دارد این فرصت را در اختیار افراد قرار داده تا هم بتوانند از مزیت های زندگی در نزدیکی پایتخت استفاده کرده و هم در محیطی آرام زندگی کنند.

آب و هوای شهرستان شهریار

یکی دیگر از موارد شهرت شهریار، به اقلیم این منطقه بر می گردد. آب و هوای این شهر بسیار مطبوع بوده و همین عامل باعث ایجاد باغ هایی با درختان میوه فراوان شده است. جالب است بدانید که به شهریار نگین سبز و ریه تهران لقب داده اند. آنهایی که از آلودگی های هوای تهران به ستوه آمده اند خرید باغ در شهریار موقعیت خوبی برایشان فراهم کرده تا زندگی شان را از وجود هوای پاک و سالم سرشار کنند.

علت تمیز بودن هوای این شهر، جریان هوایی است که به جریان هوایی شهریار معروف است و از سمت غرب به سمت شرق حرکت می کند و از ایستادن آلاینده هایی که در اثر وسائل نقلیه و موارد دیگر ایجاد می شوند، به خوبی جلوگیری می کند.

شهریار از جمله شهرهای استان تهران است که موقعیت های کاری زیادی را دراختیار ساکنینش قرار داده و بدین صورت قادر خواهند بود با درامدهای قابل قبولی در این شهر به زندگی خود ادامه دهند.

از جمله مشاغلی که می توان در شهریار مبادرت به انجام آن کرد کشاورزی و دامداری است. این شهر یکی از قطب های مهم تولید میوه و محصولات کشاورزی در تهران به شمار می رود به همین دلیل افرادی که بومی و ساکن این شهر هستند با انجام کارهای کشاورزی و دامداری کسب درآمد می کنند.

صنعت و معدن از دیگر شاخه های شغلی این شهر محسوب می شود. چندین شهرک صنعتی و کارگاه تولیدی در این شهر وجود دارد و فرصت خوبی برای اشتغال جوانان فراهم کرده است.

ساخت و ساز نیز از جمله فعالیت های اقتصادی این منطقه به شمار می رود. همان طوری که گفتیم افراد زیادی تمایل دارند تا برای خرید باغ ویلا در شهریار اقدام کنند و این مورد سبب شده که درصد ساخت و ساز و شهرک سازی رو به افزایش گذارد.

وجود مراکز درمانی

برای مراجعه به مراکز درمانی نیازی نیست فاصله 40 کیلومتری شهریار تا تهران را بپیمایید. در این شهر دو بیمارستان وجود دارد؛ یکی از آنها بیمارستان سجاد است و در خیابان ولی عصر قرار گرفته و بیمارستان دیگر نیز بیمارستان تامین اجتماعی است و برای استفاده از خدمات آن باید به خیابان پرستار شهریار مراجعه کنید.

مکان های تفریحی شهرستان شهریار

از زیبایی و مناطق سرسبزی که در این شهر وجود دارد که بگذریم، به آثار تاریخی موجود در شهریار می رسیم. در این شهر جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که یکی از آنها تخت کیکاووس است. این تخت با شهریار حدود 16 کیلومتر فاصله دارد و در غرب این شهر واقع شده است. برای رفتن به این منطقه باید به بزرگراه بوئین زاهر به شهریار رفته و از آنجا مسیرتان را به سمت تخت کیکاوس ادامه دهید.

قلعه دهشاد نیز اثر تاریخی دیگری است که پیشنهاد می کنیم از آن نیز دیدن کنید. این قلعه در قسمت شرق شهریار واقع بوده و با آجر ساخته شده است. قلعه دهشاد از نظر ظاهری شباهت های زیادی به ارگ کریم خان شیراز دارد. قدمت این اثر تاریخی به دوران قبل از سلسله قاجار بر می گردد و نام آن در لیست آثار ملی به ثبت رسیده در ایران به چشم می خورد.

خرید باغ ویلا در شهریار

 

مناطق نزدیک به شهریار

از جمله مناطق نزدیک شهریار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندیشه
  • وحیدیه
  • کردزار

اندیشه

شهرک اندیشه در غرب استان تهران واقع است و با این شهر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. این شهرک یکی از قدیمی ترین بخش های تهران  بوده، 6 فاز دارد و در ضلع شمالی شهریار قرار گرفته است. یکی از امتیازات این شهرک آب و هوای مطبوع و دلپذیر آن است. افرادی که تمایل دارند در هوایی پاک و سالم نفس بکشند می توانند برای  خرید آپارتمان در اندیشه  اقدامات لازم را انجام دهند. با وجود وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد از تهران به اندیشه بسیار راحت تر شده است.

خرید باغ در اندیشه  به شما این امکان را می دهد تا در نزدیکی نگین سبز شهر تهران اقامت کرده و از امتیازاتی که در آن وجود دارد نهایت استفاده را ببرید. تمامی فازهای این شهرک تمامی امکانات لازم را داشته و نیازی نیست برای تهیه مایحتاج زندگی به مناطق دیگر بروید. در این شهرک یک بازار بزرگ ایرانی اسلامی وجود دارد و با داشتن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ و غیره به فضایی بسیار کاربردی تبدیل شده و طرفداران زیادی دارد.

وحیدیه

یکی از دهستان های نزدیک شهریار دهستان وحیدیه است و یک تپه تاریخی به نام جوقین در این منطقه وجود دارد. این تپه در واقع یک قلعه نظامی مربوط به دوران ساسانی است و امروز بدین شکل درآمده است. امامزدگان قاسم و محمد از جمله اماکن زیارتی وحیدیه محسوب می شوند.

کردزار

از دیگر مناطق جالب توجه در شهریار، کردزار است. کردزار یکی از بافت های روستایی این شهر به شمار رفته و به دلیل سرسبز بودن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. همین فضای زیبا و دلنشین موجب افزایش تمایل به خرید باغ ویلا در کردزار را  شده است.

در فصل تابستان باغ هایی که در این منطقه وجود دارند محصول زیادی تولید کرده و یکی از بازارهای داغ میوه های تابستانی را می توان در این منطقه به چشم مشاهده کرد. انواع و اقسام میوه ها از جمله گوجه سبز، شلیل، گردو، زردآلو و غیره از جمله محصولاتی هستند که در منطقه کردزار کشت می شوند.

اقلیم و فضای سرسبز این منطقه، داشتن یک زندگی راحت، باغ ویلاهایی های کاملا اختصاصی و غیره از جمله امتیازات زندگی در کردزار به شمار می روند.

اگر در مورد خرید ملک و آپارتمان در اندیشه و شهریار اطلاعات کافی ندارید و می خواهید در این زمینه راهنمایی هایی صادقانه دریافت نمایید کارشناسان ما در مسکن شهر  با  تجربه زیاد طی سال ها فعالیت در این حوزه می توانند به بهترین شکل ممکن به شما کمک کنند تا بهترین ملک را در اندیشه و یا شهریار خریداری کنید.

خرید باغ ویلا در شهریار

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز