شرکت مدیران خودرو رتبه اول اخذ رضایت مشتریان شاکی ارزیابی سال 1399 ISQI را از آن خود ساخت
شرکت مدیران خودرو در ارزیابی انجام گرفته توسط شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در سال 1399 توانست رتبه اول کسب رضایت مشتریان شاکی را از آن خود نماید و بالاتر از ایران خودرو، گروه سایپا و کرمان موتور قرار گیرد. با توجه به هزینه های گزاف افزودن مشتری جدید به سازمانها و بنگاه های تجاری و همچنین اهمیت رضایت مشتریان در موفقیت های آینده یک سازمان، سازمانها همواره سعی بر ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را دارند. بر همین اساس جایگاه مشتری و اخذ رضایت ایشان همواره در شرکت مدیران خودرو دارای اهمیت و جایگاه بالایی است.اما گاهی عواملی در این مسیر پیش می آید که علاوه بر ناراضی ساختن مشتری، مدیریت حل مسئله را بالاجبار به شخص ثالث می سپارد .
یکی از وظایف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در صنعت خودرو، بررسی شکایت مشتریانی که علیرغم مراجعه به شرکت عرضه کننده به نتیجه مطلوب نرسیده اند و بر اساس قوانین موجود در کشور جهت پیگیری آن به یکی از مراجع ذیربط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان صنعت معدن و تجارت استان ها مراجعه می نمایند که موضوع شکایات از طریق مراجع مذکور به بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جهت اظهار نظر کارشناسی ارجاع می گردد.
بر اساس آمار منتشره توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1399، شرکت مدیران خودرو در دستیابی به اخذ رضایت مشتریان شاکی از تعداد شکایات مختومه مرتبط با تعهدات خود ، بالاتر از گروه صنعتی ایران خودرو ، گروه خودروسازی سایپا و شرکت کرمان خودرو قرار گرفت. بر اساس آمار مقایسه ای ارائه شده توسط بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سالهای 98 و 99 ، درصد اخذ رضایت شاکی توسط شرکت مدیران خودرو در سال 1399 برابر 100 درصد می باشد که در مقایسه با 8/96 درصد سال 1398 روند رو به رشدی را در بر داشته است. همچنین متوسط زمان صرف شده جهت اخذ رضایت شاکیان از 29 روز در سال 1398 به 20 روز در سال 1399 کاهش یافته است.
مجموعه نتایج به دست آمده از بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1399 از جمله کسب رتبه اول سیستم فروش توسط شرکت مدیران خودرو و اینک کسب امتیاز 100 درصدی در اخذ رضایت مشتریان شاکی بیانگر اراده راسخ شرکت مدیران خودرو در ارج نهادن به جایگاه مشتری و قراردادن دستیابی به رضایتمندی مشتریان در برنامه های بلند مدت این شرکت می باشد.