خبرگزاری کار ایران

غرفه‌سازی موفق، 6 راه جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه شما

غرفه‌سازی موفق، 6 راه جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه شما
کد خبر : ۱۰۳۸۵۱۰

روش‌های بی‌شماری در غرفه سازی نمایشگاهی برای جذب مخاطب به غرفۀ شما وجود دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که دارندگان غرفه‌های موجود در یک نمایشگاه باید بر روی آن تمرکز کنند تا بتوانند در یک رویداد (نمایشگاه و دیگر موارد مشابه) موفق شوند، جذب مخاطب به غرفۀ خود است. هنگام انتخاب روشی برای جذب و تعامل با افراد مختلف، در غرفۀ نمایشگاه خود، به یاد داشته باشید که ابتدا باید مخاطبانی که می‌خواهید جذب کنید را بشناسید.

شما باید توجه داشته باشید که افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوتی پا به نمایشگاه‌ها می‌گذارند. شما باید روش‌های جذب مخاطب همچون اصول غرفه سازی نمایشگاهی خود را مطابق آنچه مخاطب شما می خواهد انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از روش‌های پرکاربرد برای جذب مخاطب به غرفه‌های مختلف را برای شما شرح می‌دهیم. پس از خواندن موارد زیر، امیدواریم که شما بتوانید با استفاده از این روش‌ها در غرفه سازی نمایشگاهی، مخاطبان زیادی را به غرفۀ خود جذب کنید.

1: از جاذبه‌های بصری در غرفه سازی نمایشگاهی استفاده کنید

غرفه سازی نمایشگاهی با یک طراحی زیبا و جذاب، اولین قدم برای جذب شرکت کنندگان موجود در یک نمایشگاه است. طراحی غرفۀ شما باید مناسب و چشم‌نواز باشد تا بتواند مشتریان زیادی را به سمت غرفه سازی نمایشگاهی شما سوق دهد.همچنین، اطمینان حاصل کنید که غرفۀ شما تمیز و نظافت شده است و کارکنان شما نیز از پوشش و نظافت مناسبی برخوردار هستند. کارکنان شما باید به عنوان عضوی از غرفۀ شما، پیراهن یا وسایل دیگری را برای اینکه نشان دهند عضوی از غرفۀ شما هستند را به همراه خود داشته باشند. شما می‌توانید هشتگ‌های سفارشی را برای کاربران خود در نظر بگیرید تا آنها این هشتگ‌ها را در پست‌های شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهند. شما می‌توانید برای این کار جوایز مختلفی را در نظر بگیرید. این یک روش عالی برای جلب توجه به غرفۀ خود و به نمایشگاه تجاری و همچنین داشتن تعامل با شرکت کنندگان در نمایشگاه است.

2: محتوای تعاملی برای غرفه سازی نمایشگاهی

اگر صفحه نمایش‌های لمسی تعاملی مانند تبلت‌ها و دیگر موارد را در غرفه سازی نمایشگاهی خود به کار ببرید، می‌توانید مخاطبان زیادی را به غرفۀ خود جذب کنید. مخاطبان غرفۀ شما می‌توانند با استفاده از صفحه نمایش‌هایی که در ترکیب غرفه سازی نمایشگاهی خود قرار داده‌اید و دارای محتوای از پیش برنامه ریزی شده هستند، سرگرم شوند. جذب مخاطب از طریق ایجاد سرگرمی، روشی بسیار کارآمد است. محتوای ارائه شده توسط صفحه نمایش‌های موجود در ترکیب غرفه سازی نمایشگاهی شما می‌تواند شامل فیلم، نظرسنجی، مسابقه یا دیگر موارد باشد. اگر به محتوایی که در صفحه نمایش‌های خود نشان می‌دهید توجه لازم را داشته باشید، می‌توانید مخاطبان بیشتری را به غرفۀ خود جذب کنید. استفاده از فیلم‌های مربوط به حیطۀ فعالیت غرفه شما می‌توانید یک روش عالی برای جذب مخاطب باشد. برای دریافت خدمات غرفۀ نمایشگاهی با شرکت فرارنگ در ارتباط باشید.

غرفه‌سازی موفق، 6 راه جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه شما

3: بازی برای غرفه سازی نمایشگاهی

اکثر افراد، چه پیر و چه جوان، ایدۀ انجام یک بازی را دوست دارند. زیرا آنها برای برنده شدن رقابت می‌کنند و این رقابت برای آنها مهیج و سرگرم کننده است. این ایده اگرچه ممکن است ایدۀ ساده‌ای به نظر برسد اما مطمئن باشید که روشی کارساز است. به گفتۀ ساموئل جی اسمیت، «بازی‌ها بر روی احساسات انسان مانند شادی، کنجکاوی، حسادت و دیگر موارد تأثیر می‌گذارند».

بنابراین ارائۀ یک بازی در غرفه سازی نمایشگاهی، به غرفه داران کمک می‌کند تا جمعیت بیشتری را جذب کرده و بتوانند آنها را برای مدت طولانی‌تری مشغول کنند. بازی‌هایی که در غرفه‌ سازی نمایشگاهی تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند از یک بازی ساده و کم هزینه، مانند گلف‌بازی تا بازی‌های نسبتاً پر هزینه، مانند بازی‌های ویدئویی متفاوت باشند. وجود بازی در غرفه‌ها باعث می‌شود تا بازدیدکنندگانی که از گشت و گذار در نمایشگاه خسته شده‌اند و نیاز به یک سرگرمی دارند جذب غرفۀ شما شوند. این ایدۀ ساده ولی کارساز را برای غرفه سازی نمایشگاهی جدی بگیرید.

4: دیوار نظرات غرفه سازی نمایشگاهی

شما می‌توانید از نظرات مخاطبان خود نیز استفاده کنید. برای این کار در غرفه سازی نمایشگاهی خود یک دیوار جداگانه را در نظر بگیرید تا به شرکت کنندگان در نمایشگاه اجازه دهد پیام‌های شخصی یا نظرات خود را برای شما بنویسند. این دیوار می‌تواند تخته سفید یا تخته سیاه باشد. شما باید رهگذران را تشویق کنید بلکه آمده و برای شما چیزی بنویسند. بسته به آنچه در نظرات نوشته شده است، می‌توان از این نوشته‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات منحصر به فرد در مورد شرکت کنندگان در نمایشگاه استفاده کرد. این‌گونه در روزهای بعدی که فعالیت غرفۀ خود را شروع می‌کنید می‌توانید با استفاده از نظرات مخاطبان خود، افراد بیشتری را به غرفۀ خود جذب کنید. استفاده از نظرات مشتریان و بازدیدکنندگان از غرفۀ شما گام مهمی برای موفقیت شما در غرفه سازی نمایشگاهی خواهد بود.

غرفه‌سازی موفق، 6 راه جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه شما

5: ارائه غذا و نوشیدنی به بازدیدکنندگان در غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از بهترین راه‌ها، برای جذب بازدیدکنندگان به غرفۀ خود، ارائه غذا و نوشیدنی رایگان ​​به آنها می‌باشد. البته باید در نظر داشته باشید که حتماً نباید از غذاها و نوشیدنی‌های گران قیمت را برای جذب مشتری استفاده کنید. بلکه شما می‌توانید با ارائۀ غذاها و نوشیدنی‌های کم هزینه مانند بطری آب، چیپس و دیگر موارد خوراکی، بازدیدکنندگان را به غرفۀ خود جذب نمایید. یکی از مزایای استفاده از این روش کم هزینه بودن آن است. اگر بودجۀ لازم برای انجام این کار را نداشتید، شما می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را در ازای دریافت مبلغ کمی از بازدیدکنندگان، به آنها ارائه دهید.

 شما باید توجه داشته باشید که نمایشگاه‌ها بسیار شلوغ هستند و بسیاری از مردم در طول روز زمانی را برای خوردن و آشامیدن خود اختصاص نمی‌دهند. با تهیۀ نوعی جایگاه مخصوص برای صرف غذا و نوشیدنی در غرفه سازی نمایشگاهی، شما می‌توانید بازدیدکنندگان زیادی را به بهانۀ توقف و استفاده از این محل، به غرفۀ خود جذب کنید. شما باید از این زمان استفاده کنید و با بازدیدکنندگان گفت‌وگو داشته باشید. این‌گونه در این فرصت شما می‌توانید از محتویات غرفه‌های خود برای بازدیکنندگان بگویید و محصولات خود را برای آنها نام برده و ویژگی‌های هر یک از محصولات خود را برای آنها شرح دهید.

6: محل قرار گیری غرفه در غرفه سازی نمایشگاهی

این نکته که محل قرار گیری غرفه برای غرفه سازی نمایشگاهی را کجا در نظر بگیریم ممکن است مهم‌ترین مسئله‌ای باشد که هر غرفه‌دار با سابقه‌ای به آن توجه می‌کند. اما به هر حال این نکته که کدام محل را باید برای برپایی غرفه خود در نظر بگیرید، برای کسانی که ممکن است به تازگی برای غرفه سازی نمایشگاهی اقدام کرده باشند، شرح می‌دهیم. هنگام غرفه سازی نمایشگاهی، کار و اجارۀ مکان از هماهنگ کننده نمایشگاه، سعی کنید به ورودی نمایشگاه، راهروهای اصلی، سالن‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کافه‌ها، فودکورت‌ها یا هر منطقه دیگری که می‌توانید حدس بزنید تعداد مناسبی از بازدیدکنندگان در آنجا حضور دارند نزدیک شوید.

اینکه باید برای اجارۀ مکان‌های مناسب‌تر پول بیشتری را بپردازید، امری کاملاً طبیعی است. بنابراین بهتر است که متناسب با بودجۀ خود، بهترین محل را برای غرفه سازی فروشگاهی خود در نظر بگیرید. شما عزیزان می‌توانید جهت غرفه سازی نمایشگاهی، سفارش غرفه سازی، تجهیزات نمایشگاهی و دیگر خدمات غرفه سازی نمایشگاهی با شرکت غرفه سازی فرارنگ در ارتباط بود و غرفۀ  متناسب با نیاز خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز