خبرگزاری کار ایران

تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه خودرو
کد خبر : ۱۰۱۷۵۲۹

تعمیرگاه خودرو جایی است که مکانیک ها و افراد متخصص در آن با استفاده از ابزار های خاص اتومبیل شما را مورد ارزیابی قرار میدهند و مشکل خودروی شما رو پیدا می کنند و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند.

تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه خودروی اتوداکار

برای اینکه بتوانید مطمئن شوید اتومبیل شما به طرز صحیحی مورد تعمیر قرار میگیرد ابتدا باید آن را به یک تعمیرگاه خودرو ای ببرید که مورد اطمینان باشد. ما به شما تعمیرگاه خودروی اتوداکار را معرفی میکنیم که با استفاده از بهترین پرسنل می تواند خودروی شما را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

احتمالا این اتفاق برای شما هم رخ داده است که در بین راه ماشینتان از کار بیفتد و دیگر حرکت نکند.در این صورت شما باید خودروی خودتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو ببرید تا خودروی شما را تعمیر کند.

تعمیرگاه خودرو جایی است که مکانیک ها و افراد متخصص در آن با استفاده از ابزار های خاص اتومبیل شما را مورد ارزیابی قرار میدهند و مشکل خودروی شما رو پیدا می کنند و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند .

تعمیرگاه بنز

تعمیرگاه بنز اتوداکار با استفاده از کادر مجرب و متخصص می تواند اتومبیل شما را به طور دقیق و با نظارت کارشناسان انجام میدهد. از آنجایی که خودروی بنز یک اتومبیل لوکس محسوب میشود نمی توان آن را به دست هر مکانیکی داد چرا که ممکن است نتواند نیاز های شما را برطرف کند و حتی ممکن است خساراتی هم به بار آورد.

این خودروها می بایست در تعمیر گاه بنز یا تعمیر گاه هایی که تعمیر خودرو های لوکس را انجام میدهند مورد سرویس قرار گیرند. همانطور که می دانید خودروی بنز یک خودروی آلمانی است که فعالیت خود را از سال 1900 آغاز کرده است. این شرکت تنها خودرو های لوکس تولید نمی کند بلکه، خودرو های آمبولانس، وانت، کامیون و کامیونت و اتوبوس هم تولید میکند .

تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه بنز

تعمیر گاه بنز اتوداکار

تعمیر خودرو های بنز کار راحتی نیست. برای این کار به تعمیر کار حرفه ای نیاز است که اطلاعات به روزی در مورد این اتومبیل داشته باشد.همچنین برای تعمیر این اتومبیل به یک سری امکانات و تجهیزات نیاز است که نمیتوان آن را در هر تعمیر گاهی پیداکرد. اما در تعمیرگاه خودرو اتوداکار این امکانات وجود دارند و می توانید تعمیر خودروی بنزتان را به این تعمیر گاه بسپارید.

خدمات تعمیرگاه بنز در اتوداکار

شما میتوانید در تعمیر گاه بنز اتوداکار از خدمات زیر استفاده کنید.

  1. صافکاری و نقاشی
  2. تیونینگ خودروهای آفرودی و اسپرت
  3. دیتیلینگ انواع خودرو
  4. تنظیمات برقی خودرو بنز
  5. بالانس خودرو
  6. رفع مشکلات سویچ خودرو
  7. کامپیوتر و نرم افزار خودرو
  8. تعویض قطعات یدکی خودرو
  9. تعویض مواد مصرفی مانند: لنت ترمز، روغن، فیلتر هوا، باطری و …

تعمیر گاه  BMW

همانطور که میدانید BMW نیز یک خودروی لوکس و لاکچری محسوب میشود که مدل های زیادی دارد. این اتومبیل ها هم ساخت آلمان هستند و برای تعمیر آنها باید به نکات ریزی توجه کرد که بتوان به صورت صحیح آنهارا به مشتری تحویل داد.

در تعمیرگاه بی ام و اتوداکار با استفاده از خدمه حرفه تعمیرات تمامی این برند خودرورا انجام میدهد و همچنین دارای تمامی امکانات برای تعمیر این نوع اتومبیل هارا دارد و شما می توانید برای تعمیر یا سرویس خودروی خود به این تعمیر گاه مراجعه کنید.

تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه بی ام و

خدمات تعمیرگاه BMW اتوداکار

اتوداکار در تعمیرگاه بی ام و دارای خدمات زیر است:

  • بررسی و تنظیم محور زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع مشکلات لاستیک ها
  • برطرف کردن ساییدگی لاستیک ها
  • بررسی، کالیبر و پروگرام جعبه فرمان خودرو
  • از بین بردن ایرادات جعبه فرمان
  • تنظیم ارتفاع
  • تعویض کمک های بادی
  • تعویض کمپروسور باد

صافکاری خودرو

صافکاری خودرو امروزه یکی از رشته های تعمیراتی است. هر صافکار دراین زمینه شیوه خاص خود را دارد و این شوه را از تجربه خود در کار های قبلی ب دست آورده است.

در تعمیرگاه صافکاری خودرو اتوداکار صافکار های باتجربه وجود دارند که هر کدام این کار را با محارت خاصی انجام میدهند درواقع هر صاف کار برای هر قسمت از بدنه خودرو از ابزار مخصوص استفاده میکند.

تعمیرگاه خودرو

صافکاری خودرو

در تعمیرگاه اتوداکار صافکاری با انواع مختلف صورت میگیرد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

·صافکاری بدون رنگ یا با رنگ
·صافکاری با مکش (صافکاری مکشی)
·صافکاری با لیزر
·صافکاری با میله
·صافکاری خودرو با چسب حرارتی
·صافکاری با دستگاه مغناطیسی

در تعمیر گاه اتوداکار از صافکاری با چسب حرارتی که یک روش جدید در این زمینه می باشد نیز استفاده میشود. شما می توانید برای صافکاری خودرو خود به تعمیرگاه اتوداکار مراجعه کنید این را نیز بدانید که 100 درصد مشتریان این تعمیرگاه از آن با رضایت کامل بیرون آمده اند.

جمع بندی

در کل تعمیرگاه اتوداکار یک تعمیرگاه خودرو تخصصی است که با کلیه امکانات  و پرسنل و خدمه مجرب اقدام به تعمیر خودروی شما می کند اگر از اتومبیل های لوکس استفاده میکنید برای تعمیر اتومبیل خود به این تعمیرگاه حتما یک سری بزنید. این تعمیرگاه تمامی خدمات مربوط به اتومبیل های بنز و بی ان و (BMW) را دارا می باشد.

سوالات متداول
  1. تعمیر گاه خودرو اتوداکار خدمات اتومبیل بنز را انجام می دهد؟

    بله این تعمیرگاه خودرو برای اتومبیل های لوکسی نظیر بنز و BMW خدماتی را ارائه می دهد که این خدمات با استفاده از کلیه امکانات به روز و پرسنل آموزش دیده صورت می پذیرد.

  2. این تعمیر گاه از چه متد هایی برای صافکاری استفاده می کند ؟

    تعمیرگاه اتوداکار از جدید ترین و بروز ترین تکنولوژی ها و برای صافکاری خودرو استفاده میکند که از این متد ها می توان به صافکاری با لیزر و دستگاه مغناطیسی اشاره کرد و همچنین از جدید ترین متدها که استفاده از چسب حرارتی است انجام میپذیرد.

  3. تعمیر گاه خودرو اتوداکار همه مدل ماشین تعمیر می کند؟

    تعمیرگاه اتوداکار قادر به تعمیر همه مدل خودرو می باشد اما تخصص اصلی اش روی اتومبیل های لوکس مخصوصا بنز و بی ام و می باشد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز