خبرگزاری کار ایران

به دلیل استقبال هموطنان از خدمات محقق شد؛

صدور بیش از ٥٩ میلیون کارت الکترونیکی در بانک صادرات ایران

​تعداد کارتهای الکترونیکی صادره توسط بانک صادرات ایران به دنبال استقبال هموطنان از خدمات این بانک تا پایان خرداد ماه سالجاری از مرز٥٩ میلیون کارت گذر کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، توسعه کمی و کیفی خدمات قابل ارایه برروی کارت های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است و نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می نماید. بر این اساس تا پایان خردادماه سال جاری٥٧میلیون و ٢٠٩هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان شده است که این میزان بیانگر رشد ٢٧درصدی تعداد کارت های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ٩٤ است و از این تعداد، بیش از ٤١میلیون کارت مربوط به سپهر کارت های صادره می باشد.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

 دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.

گفتنی است؛ بانک صادرات ایران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور، نصب بیش از ٤٤٢ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، بیش از نیم میلیون مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

 

کد خبر : ۳۹۴۰۹۷