به دنبال استقبال هموطنان محقق شد؛
رشد ٤٨ درصدی تعداد کارت های مجازی بانک صادرات ایران
به دنبال استقبال هموطنان از خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران تعداد کارت های مجازی صادره توسط بانک متبوع در پایان سال گذشته نسبت به سال ٩٣ ، ٤٨ درصد رشد را نشان می دهد.
به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و کاهش درهزینه و وقت مشتریان امکان صدور کارت مجازی(Virtual card) را از سال ٩١ برای اشخاص حقوقی فراهم ساخته که به دلیل قابلیت و ظرفیت های که دارد مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است به گونه ای که تعداد کارت های صادره در سال ٩٤ نسبت به سال قبل تر بیش از ٤٨ درصد رشد را نشان می دهد. این کارت بنا به درخواست شرکتها، سازمانهای دولتی و غیردولتی دارای حساب حقوقی یا دولتی نزد بانک و به منظور تسهیل در واریز وجه به این حسابها صادر میگردد.
براین اساس بانک برای این گونه اشخاص کارت ١٦ رقمی مجازی تعریف مینماید که از طریق آن اشخاص طرف تعامل با شرکتها و سازمانها قادر خواهند بود تراکنش انتقال کارت به کارت را با استفاده از دستگاههای خودپرداز، پایانههای فروش، اینترنت بانک و همراه بانک انجام دهند.
این کارت تکمیل کننده فروش اینترنتی محصولات و خدمات مختلف محسوب میگردد اشخاص حقوقی میتوانند با دریافت شماره کارت مجازی علاوه بر آسایش مشتریان خود، در کوتاهترین زمان در بستری امن، مبادلات مالی خود را انجام دهند.
گفتنی است ابزارهای پرداخت الکترونیک این بانک هرماه به طور متوسط حدود ٧١میلیون تراکنش شتابی را با موفقیت انجام میدهند و دستگاه های خودپرداز این بانک نیز بار مبادله ٢٨ درصد از کل مبالغ جابجا شده در نظام بانکی کشور را بردوش میکشند.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن بیش از ٢٥٧٥ هزار شعبه، سپهری، افتتاح بیش از ٤٤ میلیون حساب الکترونیکی برای مشتریان، صدور ٥٦ میلیون کارت بانکی و نصب حدود ٥ هزار دستگاه خودپرداز سهم بسزایی درتحقق اهداف بانکداری الکترونیکی، کاهش ترافیک وهزینهها دارد.