خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران:

مسیر پیشرفت بانک با قوت ادامه خواهد یافت

مسیر پیشرفت بانک با قوت ادامه خواهد یافت
کد خبر : ۱۵۴۰۲۶۹

عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت: امسال رشد سوددهی و اعطای تسهیلات بانک، چند برابر شد که این روند با کمک همکاران ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عباس هنرمند، با تشریح سیاست‌های اعتباری جدید، گفت: هدف بانک از طراحی این بسته اعتباری، ارایه خدمات کامل، سریع و مناسب به مشتریان است و شعب نقش اساسی در بازاریابی و ارتقای بانک در تأمین مالی شرکت‌ها دارند.
عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران، با تأکید بر اهتمام شعب برای معرفی طرح الماسان این بانک به مشتریان، اظهار داشت: این بسته، شامل حمایت از تولید از طریق ارایه خدمات بانکی و تأمین مالی و مشاوره تخصصی به منظور ارتقا رقابت‌پذیری کالا‌ها و خدمات ایرانی در بازار‌های هدف است.
عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به ظرفیت‌های استان خراسان رضوی در حوزه صنعت و بازرگانی، یادآور شد: بند‌های هشت‌گانه بسته الماسان جذابیت لازم را برای جلب رضایت فعالان عرصه تولید و صادرات دارد.
هنرمند، اعطای تسهیلات سرمایه درگردش ریالی قبل و پس از حمل یا خرید دین، تسهیلات ریالی مرابحه برای واردات کالا، تسهیلات ارزی برای واردات کالای اساسی و تجهیزات مورد نیاز تولید، تخصیص سقف انواع اعتبارات اسنادی داخلی و اعطای انواع ضمانت نامه را به عنوان بخشی از خدمات طرح الماسان معرفی کرد و گفت: بانک آمادگی کامل را برای ارایه این خدمات به مشتریان دارد؛ شعب نیز باید در مسیر توسعه تعامل با جامعه تولید و صادرات استان و معرفی خدمات بانک توسعه صادرات ایران قدم‌های جدی‌تری بردارند.
این گزارش می‌افزاید: پیرو تأکید مدیریت بانک برای افزایش تعامل با مشتریان و فعالان صادراتی کشور، رئیس شعبه مشهد به همراه کارشناسان شعبه از شرکت «نیان الکترونیک»، تولید‌کننده انواع مبدل‌های الکترونیکی بازدید و با مدیران ارشد این شرکت پیرامون تعاملات آتی گفتگو کردند.
شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک، در زمینه تولید مبدل‌های انرژی و منابع تغذیه مخابراتی فعال و یکی از تأمین‌کننده‌های اصلی تجهیزات مورد نیاز همراه اول و ایرانسل است.
این شرکت سابقه حضور در پروژه‌های مخابراتی بین‌المللی را در کارنامه دارد و در پی مذاکره با همکاران شعبه بانک توسعه صادرات ایران، همکاری دوباره خود را با این بانک از سرگرفته است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز