خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند
کد خبر : ۱۵۲۳۱۱۳

مردم تحول‌خواه، عدالت‌گستر و اخلاق‌محور در تمام سال‌های پس از انقلاب همواره پا به پای آرمان‌ها خود ایستاده‌اند تا مدافع ارزش‌های ایران، اسلام، امام و شهدا باشند.

از همان آغازین روز‌های تشکیل دولت، مسئولان و مدیران دولت پیمان نانوشته‌ای را امضا کردند که برای ملت و تأمین رضایت ولی‌نعمتان خود از آرامشِ خود بگذرند و سرمایه، آبرو و اعتبار خود را به پیشگاه پروردگار یگانه و به نام مردم ایران فدا کنند.

در همه سال‌های پس از انقلاب نقشه‌های شوم دشمنان خارجی و غافلان داخلی، قلب تپنده شیفتگان خدمت از رجایی و باهنر گرفته تا بهشتی و همه خدمتگزاران صدیق را نشانه رفته است تا حمایت مردم را از انقلاب و اسلام کمرنگ کنند ولیکن هر بار این دل‌های بیدار و جان‌های آگاه بودند که تیرآن‌ها را به سنگ‌زده‌اند.

خانواده بزرگ بانک توسعه صادرات ایران نیز به عنوان اهرم تسهیل‌کننده مالی در حوزه صادرات و تجارت خارجی، با بهره‌گیری از استاندارد‌های روز دنیا و مجهز به توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، از بدو تأسیس خود در سنه اول دهه 70 و همه سال‌های پس از آن، وفاداری، تعهد و مسوولیت‌پذیری خود در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله را به مردم شریف ایران، ثابت کرده‌است.

اینک که در آستانه هفته شکوهمند دولت، روز کارمند و در آغازین روز‌های تشکیل دولت وفاق ملی قرارداریم، بر خود فرض می‌دانم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند ، ادای احترام به امام شهیدان، شهدای دولت، شهدای خدمت، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان غیور و همه دلباختگان انقلاب، اعلام آمادگی نمایم که بانک توسعه صادرات ایران با تمام توان فنی و سرمایه انسانی، تجارب ارزنده و منابع اقتصادی، ایمان الهی و پشتوانه مردمی در مسیر رفاه، امنیت افزایی و اطمینان آفرینی تلاش می‌کند و به لطف خدا و در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، رئیس جمهور محترم و سایر بزرگان نظام در مسیر خدمت بی منت، به حرکت خود ادامه خواهد داد.

توفیق همه خادمان راستین کشور و همکارانم در ستاد و شعب سراسر کشور را از خداوند بلندمرتبه خواستارم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز