خبرگزاری کار ایران

جزئیات مالی "شکلر" در ۶ ماهه ابتدائی سال

جزئیات  مالی "شکلر" در ۶ ماهه ابتدائی سال
کد خبر : ۱۵۲۲۷۷۲

سود(زیان) خالص شرکت "نیروکلر" از ۳.۴۱۸.۶۰۸ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۱.۸۳۹.۰۲۱ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که ۴۶ درصد افت داشته است.

به گزارش ایلنا؛ در اطلاعات و صورت های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (شرکت نیروکلر) با نماد "شکلر" و با سرمایه ثبت شده ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران که اطلاعات آن در سایت کدال آمده است اعلام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت از ۵.۱۵۶.۳۸۸ میلیون ریال ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۵.۰۶۰.۴۰۲ میلیون ریال در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۲ درصد افت روبرو شده است.

بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت نیروکلر نیز از ۲.۰۷۷.۶۲۰ میلیون ریال انتهای اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۲.۷۲۷.۹۲۲ میلیون ریال در انتهای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۳۱ درصد کاهش همراه شده است.

میزان سود( زیان) ناخالص این شرکت نیز از ۳.۰۷۸.۷۶۸ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۲.۳۳۲.۴۸۱ میلیون ریال در انتهای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که ۲۴ درصد افت داشته است.

هزینه های فروش، اداری و عمومی این شرکت هم از ۳۴۵.۷۳۳ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۴۷۷.۷۶۷ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که ۳۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

در بخش سایر درآمدها هم آمده است این میزان از ۸۹۵.۳۲۸ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۱۰۳.۳۲۹ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۸۸ درصد افت روبرو شده است.

سود(زیان) عملیاتی شرکت نیروکلر هم از ۳.۶۲۴.۹۵۸ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۱.۹۲۰.۷۱۰ میلیون ریال رسیده است که ۴۷ درصد کاهش یافته است.

میزان سود(زیان) خالص عملیات در حال تداوم " شکلر" هم از ۳.۴۱۷.۷۵۱ میلیون ریال اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۱.۸۳۸.۵۵۸ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که ۴۶ درصد افت را نشان می دهد.

سود(زیان) خالص این شرکت هم از ۳.۴۱۸.۶۰۸ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۱.۸۳۹.۰۲۱ میلیون ریال در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که ۴۶ درصد افت داشته است.

سود(زیان) خالص هر سهم – ریال این شرکت هم از ۸۵۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۴۶۰ در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رسیده است که ۴۶ درصد افت داشته است.

جزئیات  مالی "شکلر" در ۶ ماهه ابتدائی سال

جزئیات  مالی "شکلر" در ۶ ماهه ابتدائی سالجزئیات  مالی "شکلر" در ۶ ماهه ابتدائی سال

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز