خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :

رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود

رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود
کد خبر : ۱۵۲۰۲۶۲

صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه‌ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت‌های حرفه ای و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) ترمینال سلام حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه‌ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود و شرکت بیمه‌گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.

برای مطالعه متن کامل پیام کلیک کنید

(https://mic.co.ir/news/14030530-2)

@moallemsocialmedia

Instagram (https://www.instagram.com/moalleminsurance_co?igsh=N295cmN1ZXR6NmR5)

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز