خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :

رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود

رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود
کد خبر : ۱۵۲۰۲۶۲

صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه‌ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت‌های حرفه ای و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) ترمینال سلام حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه‌ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود و شرکت بیمه‌گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.

برای مطالعه متن کامل پیام کلیک کنید

(https://mic.co.ir/news/14030530-2)

@moallemsocialmedia

Instagram (https://www.instagram.com/moalleminsurance_co?igsh=N295cmN1ZXR6NmR5)

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز