خبرگزاری کار ایران

تیراندازی قهرمانی جهان - اسپانیا؛

عنوان سی و پنجمی الهه احمدی در تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت

عنوان سی و پنجمی الهه احمدی در تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت
کد خبر : ۲۰۳۹۰۹

صبح امروز مسابقات رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان، با حضور ۶۲ ورزشکار مطرح جهان برگزار شد که الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ، پس از آنکه دیروز با کسب امتیاز لازم به این مرحله رسیدند، به رقابت با حریفان خود پرداختند.

مرحله مقدماتی مسابقات رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان صبح امروز برگزار شد که طی آن الهه احمدی توانست در رده سی و پنجم این رشته قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، صبح امروز مسابقات رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان، با حضور ۶۲ ورزشکار مطرح جهان برگزار شد که الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ، پس از آنکه دیروز با کسب امتیاز لازم به این مرحله رسیدند، به رقابت با حریفان خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، دراین مرحله که در سه وضعیت ایستاده، نشسته و درازکش انجام می شود، احمدی و جام بزرگ، علی رغم نداشتن تمرین با مهمات سلاح خفیف، در نهایت توانستند با کسب امتیازهای ۵۷۹ و ۵۷۳ در رده های سی و پنجم و پنجاه و ششم قرار گرفته و از رسیدن به فینال باز ماندند.

در این رشته باته گائوس دارنده مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۰ از آلمان، عادلا سیکوروا دارنده مدال طلای جهانی در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ از چک، نیکولا مازوروا از چک، چن دونگ کی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۴ از چین، پترا زوبلاسینگ دارنده مدال طلای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ جهان از ایتالیا، سنجزانا پجسیک از کرواسی، سر ژیانگ وی جاسمینه از سنگاپور و مالین وسترهیم قهرمان سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ جهان از نروژ، توانستند به فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان راه پیدا کنند.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۰۲۵ورزشکار و ۳۱۷۷نفر رشته از ۹۳کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز