وقتی همه به مشاوران املاک اعتماد میکنند
مشاور املاک، شغلی تاثیرگذار و پرنفوذ در سطح جامعه است که می توان آن را در زمره اصلی ترین و مهم ترین فعالیت های بخش فروش در کشور برشمرد.
همچنین بدون شک مسکن و خانه مهم ترین وجه اقتصادی و سرمایه ای در خانواده محسوب می شوند و به دلیل همین نقش راهبردی، نقش مشاوران املاک هم پررنگ تر می شود.
در دنیای سنتی دیروز خلایی حس می شد که مشاوران املاک شاید چندان ابزار درست و حرفه ای را برای ارتباط با مشتریان نداشتند و از آن سو نیز مشتریان نیاز به فضایی امن و شفاف برای معاملات مسکن داشتند.
این گونه بود که به دلیل نداشتن ابزار مناسب و نوآورانه و شفاف، شاید مشاوران املاک نمی توانستند برای مردم مرجع کامل قابل اطمینانی باشند، اما آلونک امروز بر اساس همین نیاز برنامه ریزی مدونی کرده تا هر دو طرف بتوانند در فضایی امن و با ابزاری نوین و هوشمند به معامله بپردازند و از این فضا بهره مند شوند.
این گونه شد که آلونک به عنوان بستر و اکوسیستم امن و شفاف، وارد فضای مسکن کشور شد تا بتوانند علاوه بر ایجاد بستری امن و شفاف، مسیر اعتماد و اطمینان به مشاوران املاک را با طراحی ابزارنوین ایجاد کنند.
رویدادی که می تواند صنعت مسکن کشور را در جاده توسعه و همگام با کشورهای طراز اول دنیا در حوزه مسکن و فناوری قرار دهد. این ابزار در قدم های نخست توانسته نظر بسیاری از مشاوران را جلب کند.
حرفه ای شدن، ضرورت فعالیت مشاوران املاک است
این تحول در برنامههای آلونک، به خوبی دیده شده و با برگزاری دورههای جدید آموزشی برای مشاوران املاک مناطق 22 گانه تهران، وارد فضای جدیدی شده است.
دراین دورههای آموزشی، مشاوران املاک با حضور در دورههای حرفه ای فروش و بازاریابی، زمینه دسترسی مناسب مشتریان به ایشان را از مسیر آلونک در می یابند، رفتار حرفه ای با مخاطب را میآموزند و زمینه های بهره مندی از فضای مجازی را در می یابند.
دنیای تجارت الکترونیک دیگر محدود به حوزههای خاص نیست و در فضای مسکن و املاک هم میتوان با نگاهی رو به آینده، مشاوران املاک را در زمره حرفهای ترین بخشهای فروش کشور داشت.
کاری که امروز آلونک با همکاری 23 هزار مشاور در تهران و بیش از 3000 آژانس املاک انجام میدهد.