خبرگزاری کار ایران

رئیس واحد ایلام:

وظیفه دانشگاه‌ها تربیت افراد متخصص و متعهد برای کمک به توسعه کشور است

وظیفه دانشگاه‌ها تربیت افراد متخصص و متعهد برای کمک به توسعه کشور است
کد خبر : ۱۴۴۷۷۰

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام: توجه به علم یکی از مولفه‌های اساسی در توسعه کشورهاست.

شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به همراه هیات رئیسه دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام آیت اله لطفی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، عباسی درابتدای این دیدار که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران گفت: از زحمات نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام آیت اله لطفی که همیشه پشتیبان معنوی این واحد دانشگاهی بودند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود توجه به علم یکی از مولفه‌های اسا سی در توسعه کشو. رهاست و قطعاً در جامعه امروز کشورهایی موفق هستند که دارای پتانسیل و رشد علمی بهتری باشند.

رئیس واحد ایلام افزود: وظیفه دانشگاه‌ها تربیت افراد متخصص و متعهد برای کمک به توسعه کشور است.

عباسی تصریح کرد: یکی از این مراکز علمی کشور دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که در سال ۶۱ با پیشنهاد آیت اله هاشمی رفسنجانی و کمک مالی و معنوی حضرت امام(ره) و پشتوانه مقام معظم رهبری است که امروز به عنوان درخت تنومندی بعنوان یکی از بازوهان علمی کشور در حال انجام وظیفه و تعلیم و تربیت همراه با تدین و ایمان است.

رئیس واحد ایلام در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب و بزرگ‌ترین خدمت به طالبان علم و دانش را در سراسر کشور فراهم نموده است.

عباسی افزود: رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار قابل توجه است و امروز این دانشگاه به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه خاورمیانه شناخته شده است.

وی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در برهه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در خط آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده و باقی می‌ماند.

عباسی گفت: یکی از کارهای دانشگاه ایجاد اشتغال برای جوانان است که الحمد الله این واحد دانشگاهی باجذب اعضای هیأت علمی و کارکنان جهت خدمت به مردم استان ایلام به این مهم دست یافته است.

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین کمک را به دولت در زمینه جلوگیری از آسیب فرار مغز‌ها نموده است

وی در ادامه گفت: قطعاً یکی از برنامه‌های این واحد دانشگاهی تصویب رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای کمک به توسعه استان و اینکه با توجه به پتانسیل این رشته‌ها جوانان زیادی بتوانند با ادامه تحصیل وارد بازار کار شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز