خبرگزاری کار ایران

جایگاه های سیلندر پرکنی ایلام تحت کنترل بازرسان استاندارد

کد خبر : ۱۳۶۲۷۵

در راستای حفظ ایمنی و سلامت مصرف کنندگان، به منظور نظارت و کنترل مستمر از سکوهای سیلندر پرکنی سطح استان و بازدید از وضعیت ایمنی و آتش نشانی سکو‌ها، وزن سیلندرهای خالی و شارژ شده و انطباق آن با استاندارد ملی مربوطه، از تاسیسات سیلندر پرکنی استان بازرسی به عمل آمد.

مجتبی پالیزبان کار‌شناس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: در راستای حفظ ایمنی و سلامت مصرف کنندگان، به منظور نظارت و کنترل مستمر از سکوهای سیلندر پرکنی سطح استان و بازدید از وضعیت ایمنی و آتش نشانی سکو‌ها، وزن سیلندرهای خالی و شارژ شده و انطباق آن با استاندارد ملی مربوطه، از تاسیسات سیلندر پرکنی استان بازرسی به عمل آمد.

به گزارش ایلنا پالیزبان گفت: بر اساس دستورالعمل کنترل و نظارت بر تاسیسات سیلندر پرکنی سازمان ملی استاندارد ایران، گشت مشترک و بازرسی از جایگاه‌های سیلندر پرکنی با حضور کار‌شناسان این اداره کل به اتفاق کار‌شناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و فرمانداری شهرستان‌ها انجام شد.

وی با اعلام این مطلب گفت: این گشت‌های مشترک به منظور بازرسی، کنترل و نظارت بر وضعیت تاسیسات سیلندر پرکنی به اجرا درآمده و تا پایان سال نیز در کلیه شهرستان‌های استان ادامه پیدا خواهد کرد.

پالیزبان با اشاره به آموزش کلیه مدیران کنترل سکوی جایگاه‌های سیلندر پرکنی استان توسط کار‌شناسان استاندارد افزود: همچنین پس از ارایه تذکر و اخطار به تأسیسات گاز پرکنی در سطح استان، این واحد‌ها موظف به رعایت استاندارد ملی ۸۴۱ و مجهز نمودن سکوی خود به نوار نقاله، حوضچه تست غرقابی و عدم فعالیت به روش‌های ابتدایی و غیر ایمن شدند.

شایان ذکر است هنوز در بسیاری از مناطق روستایی و عشایری استان از سیلندرهای گاز مایع برای مصارف خانگی استفاده می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز