خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام
کد خبر : ۱۱۶۳۲۸۱

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان های ایلام و دره شهر  خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر گفت :در پی دریافت خبری موثق از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان های دره شهر و ایلام ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی این ۲ شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود :با هماهنگی مقام قضائی ، در یک عملیات موفق پلیسی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دره شهر ، یکدستگاه خودرو پژو 405 حامل موادمخدر حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در ورودی شهرستان  شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر، و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: در عملیات دیگری نیز در شهرستان ایلام با تلاش عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ، مقدار ۲۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، که در این راستا 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در این ۲ عملیات ، ۳۱ کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر کشف شد، نیروی انتظامی را خط مقدم مبارزه با موادمخدر دانست و گفت:مردم عزیز با اطلاع رسانی به موقع از فعالیت مجرمان و سوداگران مرگ، می توانند پلیس را در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی همراهی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز