رشد دو درصدی تماس های عملیاتی پلیس ۱۱۰ در ایلام
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام: رضایت مندی مردم از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به میزان ۹۰درصد افزایش داشته است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام سرهنگ مهدی محمدکریمی اظهار داشت: رضایت مندی مردم از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به میزان ۹۰درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایلنا، وی اضافه کرد: در مدت شش ماهه ابتدای سال جاری ودرمقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان تماس های عملیاتی پلیس از رشد دو درصدی برخوردار بوده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در این مدت مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ درجهت پاسخ دهی مناسب به مطالبات مردم توانسته است روند رو به رشدی را درپیش بگیرد.
وی به برخی مزاحمت های تلفنی برای سامانه تلفن ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: تعداد بسیار کمی از تماس های تلفنی مخاطبان غیرحضوری و غیرعملیاتی بوده که امیدواریم درآینده وبه منظور خدمات رسانی بیشتر وبه موقع به شهروندان از طرح مسائل حاشیه ای با این تلفن خودداری شود.
سرهنگ محمدکریمی درادامه با گرامیداشت هفته ناجا به موضوع روزآمدی پلیس به عنوان بخشی از شعار هفته نیروی انتظامی اشاره کرد وگفت: پلیس امروز با بهره گیری صحیح از تمام امکانات درحوزه های مختلف ارتقاء وپیشرفت های فراروی را به دست آورده است.
این مسئول با تاکید بر نقش پیشرفت های سخت افزاری ونرم افزاری پلیس درارتقاء عملکرد وموفقیت اجرای طرح ها وماموریت ها گفت: در استان مرزی ایلام همه شاخص های امنیتی روند رو به رشدی داشته است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام اجرای طرح مدیریت کیفیت در کلانتری ها را در راستای روزآمدی ومردم داری پلیس دانست و گفت: شعارامسال هفته ناجا به دنبال تکمیل روند جامعه محوری پلیس است.