خبرگزاری کار ایران

رشد ۵ درصدی تماس‌های مردمی با ۱۹۷ ایلام

کد خبر : ۱۰۷۴۶۸

فرمانده انتظامی استان ایلام از رشد ۵ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس استان در ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از رشد ۵ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس استان در ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار «علی دولتی» با اشاره به اینکه پلیس همواره خود را در معرض نظارت مردم می‌بیند، گفت: نظارت مردم ضمن کمک به رفع کمبود‌ها باعثارتقاء سطح کیفی کار نیروی انتظامی می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی با پلیس، می‌توانند نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی انتظامی استان ایلام آماده دریافت دیدگاههای آحاد مردم است، افزود: مردم می‌توانند در قالب این سامانه انتقادات خود را از روند اجرایی برنامه‌های پلیس ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ آماده دریافت پیشنهادات همشهریان در خصوص اجرای مطلوب برنامه‌های پلیس است، افزود: مردم می‌توانند از طریق این سامانه پیشنهادات سازنده خود را به مسئولان انتظامی استان نیز ارائه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه به شکایات مردمی از طریق این سیستم رسیدگی می‌شود، افزود: در صورت شکایت مردم از نحوه عملکرد نیروی انتظامی به شکایات مردمی در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود.

سردار دولتی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی، گفت: ‌ این سامانه پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، ادامه داد: برای ارتقای سطح مأموریت‌های پلیس ارائه هرگونه پیشنهاد ضرورت داشته از این رو سامانه ۱۹۷در طول شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های هم استانی‌ها درباره عملکرد پلیس است.

وی در ادامه از رشد۵ درصدی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت بازرسی انتظامی استان در ۵ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر این اساس در بحثتقدیر و تشکر از عملکرد پلیس ۲۵ درصد افزایش و شکایت از عملکرد ناجا و کارکنان نیز ۱۶ درصد منفی نیز کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت هر سازمان است، خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با سامانه ۱۹۷ موجب افزایش مشارکت صحیح و بیشتر مردم در طرح‌ها، کاهش میزان جرائم و تخلفات احتمالی کارکنان می‌شود.

سرهنگ شریف کاکاوند رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: دفتر نظارت همگانی پل ارتباطی مردم و مسئولان پلیس است.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۹۷ را افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه پلیس دانست و تاکید کرد: مردم استان می‌توانند بدون هیچ محدویتی در طول شبانه روز با این سامانه تماس گرفته و برای تامین نظم، امنیت و اسایش بیشتر جامعه انتقاد و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

سرهنگ کاکاوند خاطرنشان کرد: شهروندان می‌تواند با مراجعه حضوری به دفا‌تر همگانی بازرسی نیروی انتظامی استان نیز نظرات و گزارشات خود را شخصا مطرح کنند.

این مقام مسئول گفت: نشست‌های ارتباط مستقیم و چهره به چهره در دفتر نظارت همگانی هر دو هفته یک بار با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار می‌شود که ۲۴ ساعت قبل از آن برای آگاه کردن مردم فراخوان عمومی داده می‌شود.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز