خبرگزاری کار ایران

در سه ماه دوم سال ٢٠١۴

درآمد تعدیل شده شرکت شل ٣٣ درصد افزایش یافت

کد خبر : ۱۹۱۲۵۲

شرکت انگلیسی - هلندی شل اعلام کرد که در پی بالا رفتن تولید و بهای فروش محصولات، درآمد تعدیل شده این شرکت در سه ماه دوم سال با افزایش ٣٣ درصدی به ۶, ١ میلیارد دلار رسید.

شرکت شل از افزایش ٣٣ درصدی درآمد تعدیل شده خود در سه ماه دوم سال ٢٠١۴ میلادی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت انگلیسی - هلندی شل اعلام کرد که در پی بالا رفتن تولید و بهای فروش محصولات، درآمد تعدیل شده این شرکت در سه ماه دوم سال با افزایش ٣٣ درصدی به ۶, ١ میلیارد دلار رسید.

بر اساس این گزارش، شرکت شل به منظور کاهش هزینه ها و بهبود عملکرد، تعدادی از داراییهای خود را واگذار کرده است.

به گفته شرکت شل، درآمد تعدیل شده شرکت بر اساس هزینه های جاری ملزومات مصرفی در مدت یادشده به ۶, ١ میلیارد دلار رسید که نسبت به درآمد تعدیل شده ۴.۶ میلیارد دلاری در مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه دوم سال تا پایان ٣٠ ژوئن(٩ تیر ماه) برای هر سهم معمولی ۴٧ سنت و برای هر سهم سپرده آمریکایی ٩۴ سنت سود پرداخت می کند که در مقایسه با پارسال چهار درصد افزایش یافته است.

بنا بر این گزارش، در عین حال جریان نقدی حاصل از عملیات اجرایی در این مدت ٨, ۶ میلیارد دلار بود که نسبت به جریان نقدی ١٢. ۴ میلیارد دلاری پارسال کاهش یافته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز