خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام‌خمینی شازند اراک در گفتگو با ایلنا خبر داد:

تولید روزانه ۱۶میلیون لیتر بنزین یورو ۴

تولید روزانه ۱۶میلیون لیتر بنزین یورو ۴
کد خبر : ۱۳۱۰۷۲

تا ماه‌های آینده تولید گوگرد پالایشگاه به ۶۵۰ تن خواهد رسید که با این روند توانسته‌ایم محصولات پاک را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید و تحویل بازار دهیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند اراک از بهره برداری از واحد ساخت ازت تا ۹ ماه آینده خبر داد و گفت: این واحد نقش اساسی در راه‌اندازی و بسته شدن واحدها به طور معمول و کاهش زمان تعمیرات اساسی خواهد داشت.

علی اکبر میرقادری مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا‎؛ در خصوص آخرین وضعیت پالایشگاه اظهار داشت: پالایشگاه بعد از راه اندازی ۱۵ بهمن ۹۱ در مدار تولید قرار گرفته و مشکلی بابت واحدهای طرح توسعه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر میزان ۱۶ میلیون لیتر در روز بنزین یورو ۴ تولید و پخش می‌شود، افزود: پالایشگاه در حال حاضر پروپلین واحدهای پتروشیمی را با خلوص ۹۹.۹۹تولید کرده و جهت مصرف واحدهای پتروشیمی بارگیری و ارسال می‌شود.

میرقادری با اشاره به تولید روزانه۵۰۰ تن گوگرد تصریح کرد: تا ماه‌های آینده تولید گوگرد پالایشگاه به ۶۵۰ تن خواهد رسید که با این روند توانسته‌ایم محصولات پاک را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید و تحویل بازار دهیم.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر و کاهش گران‌روی گاز مایع و واحد CCR با موفقیت انجام شده، گفت: خوشبختانه واحدهای مذکور زودتر از زمان تعیین شده در مدار تولید قرار گرفته و در حال حاضر در سرویس حداکثر ظرفیتی خود هستند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند اراک با اشاره به اینکه واحدهای RSCC و RCD در شرایط مطلوبی در مدار تولید قرار دارند؛ ادامه داد: در حال حاضر روزانه نزدیک به ۷۰خزار بشکه نفت کوره به فرآورده‌های سبک و ارزشمند تبدیل می‌شود.

وی همچنین از ساخت واحد تولید ازت در پالایشگاه شازند اراک خبر داد و خاطرنشان کرد: واحد تولید ازت نقش اساسی در راه‌اندازی و بسته شدن واحدها به صورت معمول و کاهش زمان تعمیرات اساسی خواهد داشت.

میرقادری گفت: در حال حاضر ۲ ماه از ساخت و نصب پروژه می‌گذرد وتا ۹ ماه آینده نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز