خبرگزاری کار ایران

رضا نصری از اهداف شوم رضا پهلوی علیه ایران و ایرانیان پرده برداشت

رضا نصری از اهداف شوم رضا پهلوی علیه ایران و ایرانیان پرده برداشت
کد خبر : ۱۵۰۱۴۷۴

به یاد بیاورید چگونه هر اعتراض شما را به نام خود ثبت کردند و آن را به دست‌مایه‌ای برای برهم زدن مذاکرات و تشدید فشارهای اقتصادی قرار دادند.

رضا نصری در شبکه ایکس نوشت:

رضا پهلوی می‌گوید نگذارید با رأی شما چنین و چنان کنند! اما نمی‌گوید خودش و رژیم نسل‌کش و نژاد‌پرستی که حامی اوست با «رأی ندادن» شما قرار است چه‌ها کنند!

کافی است ببینید هر بار چگونه اعتراضات مشروع شما را مصادره و خرج کردند تا دریابید این بار نیز با رای ندادن شما چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند!

 به یاد بیاورید چگونه هر بار مطالبات مشروع شما را ربودند تا آن را پشتوانه‌ای برای تشدید تحریم‌ها قرار دهند.

به یاد بیاورید چگونه هر اعتراض شما را به نام خود ثبت کردند و آن را به دست‌مایه‌ای برای برهم زدن مذاکرات و تشدید فشارهای اقتصادی قرار دادند.

به یاد بیاورید چگونه «شما» را مصادره‌به‌مطلوب کردند و رفتند به نام شما نزد دولتمردان آمریکا و کنگره و اتحادیه اروپا  چانه‌زنی‌ کردند تا تحریم‌ها را تشدید کنند و بعد خود بیایند جلوی دوربین‌های ایران‌اینترنشنال بنشینند و برای بی دارویی و استیصال شما اشک تمساح بریزند.

به یاد بیاورید چگونه در اوج بحران کرونا‌ - به نام شما - رایزنی کردند، نامه و مقاله نوشتند و بی وقفه تلاش کردند هیچ تحریمی در بدترین روزهای بحران تعلیق یا تعدیل نگردد تا نارضایتی را در کشور به اوج برسانند.

به یاد بیاورید چگونه داعش را در حملات تروریستی به شاهچراغ و کرمان تبرئه کردند تا خون قربانیان را دست‌مایه بهره‌برداری‌های سیاسی کنند.

به یاد بیاورید چگونه اعتراضات شما را مصادره کردند تا به «نمایندگی» از شما در کنفرانس امنیتی مونیخ و اجلاس ناتو در هالیفکس حضور یابند و تقاضا کنند نیروهای بیگانه به مراکز نظامی و هسته‌ای کشورمان حمله کنند.

به یاد بیاورید - علیرغم ادعایی که در باب مخالفت با جنگ دارند - چگونه در اوج تنش‌های نظامی اخیر، آمریکا و اسرائیل و ناتو را به هدفگیریی «سر مار» در تهران ترغیب کردند و کوشیدند تا دامنه جنگ‌های منطقه را به داخل ایران بکشانند.‌

به یاد بیاورید در نسل‌کشی مردم غزه چه بی‌شرمانه به اسم شما از نسل‌کشان حمایت کردند و حیثیت مردم و تمدن صلح‌دوست ایران را به حراج گذاشتند.

به یاد بیاورید چگونه ذلیلانه به نمایندگی از شما به دست‌‌بوسی نتانیاهو رفتند و تقاضای کمک مالی و پشتبانی سیاسی برای خود کردند‌.

به یاد بیاورید چگونه - با مصادره اعتراضات شما - در دادگاه‌های آمریکا و کانادا علیه دولت ایران شکایت کردند تا با حکم قضایی دارایی‌های مسدود‌شده شما در بانک‌های خارجی را به حساب‌های شخصی خود منتقل کنند.

به یاد بیاورید چگونه شادی پیروزی تیم ملی فوتبال را هم بر شما حرام دانستند و خود در جزیره خصوصی فلان میلیارد با جوانان اروپایی در کشتی‌های تفریحی عکس یادگاری گرفتند.

لحظه‌ای گمان نکنید قصد دارند با «رای ندادن» شما غیر از آسیب رساندن به منافع حیاتی کشور و رونق بخشیدن به دکان خود کار دیگری انجام دهند!

این جماعت را نادیده بگیرید. به شما دروغ می‌گویند!

رأی بالای شما پشتوانه‌ای خواهد بود تا دکتر پزشکیان مطالبات و خواسته‌های معطل‌مانده شما را در فضایی آرام و کم تنش با اقتدار و مشروعیت پیگیری کند؛ رأی شما به او اجازه خواهد داد با تشکیل یک دولت کارآمد و قوی نیازهای روزمره شما را محقق کند و تلاش کند اندکی بهتر و آسوده‌خیال‌تر زندگی کنید؛ رای شما به او اجازه خواهد داد - تا با ایجاد یک «گفت‌وگوی ملی» - گسل‌های اجتماعی و شکاف میان دولت و ملت را پر کند و آینده‌ روشن‌تری برای کشور و مردم‌ و نسل جوان رقم زند.

رأی شما به دکتر پزشکیان پشتوانه‌ای برای رفع تحریم‌ها و ایجاد فرصت‌های جدید برای کشور خواهد بود. رأی شما به او کمک خواهد کرد فضایی فراهم کند تا جوانان کشور به ماندن و ساختن ترغیب شوند و آن‌ها که رفته‌اند نیز مشتاق به بازگشت به آغوش وطن شوند.

وطن ساختمان کلنگی نیست که بکوبی و از نو بسازی! اگر فروریخت دیگر بدخواهان به شما اجازه برپا کردن و بازسازی آن را نخواهند داد! با منطق و عقل و درایت برای سرنوشت‌مان تصمیم بگیریم؛ نه با احساسات و شعارهای پوچی که این جماعت ویرانی‌طلب می‌خواهند به مغز و دل ما تحمیل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز