خبرگزاری کار ایران

به «انتخاب اصلح» بیندیشیم

به «انتخاب اصلح» بیندیشیم
کد خبر : ۱۴۹۷۶۰۲

قالیباف این پتانسیل را دارد که در صورت انتخاب شدن، فراجناحی عمل کند و براساس شایسته‌سالاری مدیران ارشد دولت خود را برگزیند.

چند روز بیشتر به انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری باقی نمانده. در این برهه زمانی آنچه اهمیت دارد، «انتخاب اصلح» است. جدا از همه جوسازی‌ها و تبلیغات، مردم باید کارنامه نامزدها را ببینند و از بین این کاندیداها، «مرد عمل و صالح‌ترین» را انتخاب کنند.

در این میان، وقتی به کارنامه محمدباقر قالیباف نگاه می‌کنیم، نکات برجسته و خدمات ارزشمند کم نمی‌بینیم. قالیباف در نیروی انتظامی و در شهرداری تهران، مصدر خدمات بزرگ و آبادانی شده است. در سال‌های شهرداری قالیباف، تهران به رونق و شکوفایی رسید، تهران با مدیریت توانمند ایشان به معنای واقعی کلمه «آباد» شد و دور از ذهن نیست که شعار انتخاباتی قالیباف را یک واقعیت مسلم بدانیم: «تهران را ساختیم حالا ایران را بسازیم....».

قالیباف مرد عمل است چون فکر و برنامه اقتصادی دارد. او هم مدیر اجرایی و عمرانی‌ست و هم مرد دیپلماسی و سیاست و گفتگو. یادمان نرفته که در زمان ریاست قالیباف بر مجلس شورا، چه طرح‌ها و لوایحی در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید. اصرار بر اجرای طرح ساماندهی کارکنان و طرح شفافیت، از مهم‌ترین این مصوبات است.

بدون هیچ تردیدی، قالیباف می‌تواند سیستم اجرایی و مدیریتی کشور را از اساس متحول کند. او بارها امتحان خود را پس داده و به نظر می‌رسد انتخاب اصلح، محمد باقر قالیباف باشد. مردم از اعتماد به قالیباف به عنوان یک مدیر انقلابی، ضرر نمی‌کنند.   

قالیباف این پتانسیل را دارد که در صورت انتخاب شدن، فراجناحی عمل کند و براساس شایسته‌سالاری مدیران ارشد دولت خود را برگزیند. او می‌تواند یک دولت موفق بسازد. این مدیر انقلابی می‌داند که مردم از او توقعات بجا و درستی دارند، مردم از تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها خسته‌ شده‌اند و یک اقتصاد شکوفا می‌خواهند. مردم از تورم و گرانی به ستوه آمده‌اند. در این شرایط باید بپذیریم که فقط یک مرد عمل و یک مدیر موفق، آشنا به زیر و بم‌های دنیای سیاست و روابط بین‌الملل، می‌تواند سنگ‌ها را از پیش پای پیشرفت کشور بردارد و قطار انقلاب را با سرعت مطلوب به سرمنزل مقصود برساند.

مرتضی بلوکی ..

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز