خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی(شبکه سامان):

از بالا به اصناف نگاه نکنیم + فیلم

کد خبر : ۱۴۵۲۱۴۱

سمانه محرمی نمین نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس از از لیست جبهه‌ی متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی است با کد انتخاباتی 7516.

به گزارش ایلنا، این نامزد مجلس برنامه های خود را این چنین تشریح کرد: بر حسب وظیفه ضمن دعوت تمام اقشار جامعه به شرکت حداکثری در انتخابات با استعانت از پروردگار و به آبروی پدر شهیدم سوگند یاد می‌کنم که جز برای صلاح انقلاب و مردم گامی بر ندارم.

فلاسفه می‌فرمایند جامعه بر سه دسته است دسته اول رهبران که الحمدالله سایه رهبر فرزانه امام خامنه‌ای بر سرمان است و دسته دوم مامورین امنیت که مردانی داریم که با جان خودشون از ما محافظت می‌کنند و دسته سوم کسبه و بازاریان بنده به عنوان نماینده صنفی بازاریان و کسبه در خدمت شما هستم.

نماینده کسبه و بازاریان یعنی چه؟ یعنی : کسی که مشغول فعالیت صنفی است مالیات پرداخت می کند که معتقدم که فعالان صنفی و اصناف بازوان توانگر حاکمیت هستند.

با اصناف از بالا و با صدای بلند صحبت نکنیم و با طرح های غیر کارشناسی در حذف آنها نکوشیم در این راستا بنده در حوزه تخصصی املاک و خودرو دو طرح رو خدمتتون مطرح می‌کنم ؛

در بحث مسکن با جلوگیری از رشد نقدینگی و بنگاه داری بانک‌ها به اصلاح مشکلات مسکن می‌پردازیم و در این حوزه اعتماد به بخش خصوصی و برون‌سپاری به این بخش از اولویت‌هاست قطعاً در پی این مهم بخش ساخت و ساز مسکن رونق پیدا می‌کند و با رشد عرضه کاهش تقاضا و در پی آن کاهش قیمت رو خواهیم داشت در بخش مسکن آنچه که حائز اهمیت است کوتاه کردن دست دستگاه‌های معاف از مالیات و شرکت‌های وابسته که مصطلح به شرکت‌های خصوصی هستند می باشد.

مشکلات صنعت خودرو

در بحث خودرو باید قیمت پیگیری و اصلاح بشود چرا؟ چون هر دو طرف مقبول هستند بحث کسی که مصرف میکنه مقبول هست و شرکت‌هایی که دارند تولید می‌کنند دارند با زیان کار می‌کنند و بسیار هزینه‌های بالایی رو برای اداره امور خودشون می‌پردازند این با واردات غیر تشریفاتی و نامحدود امکان‌پذیر می شود و همچنین با واردات و تولید قطعات با کیفیت و تحویل خودروهای با کیفیت به مردم میسر خواهد شد .

در حوزه‌ی بانوان

طرح اصلی و مهم بنده در حوزه بانوان حمایت همه جانبه بانوان در کانون خانواده هست خانواده امن‌ترین محل برای بانوان و در حقیقت امن‌ترین محل برای پرورش آینده است آینده‌ای که به دست مادران ساخته خواهد شد در پایان باز هم طبق منویات رهبری به نسل پروری قطعاً برنامه‌هایی رو برای افزایش جمعیت خواهم داشت چون خودم نیز بر طبق منویات رهبری سه فرزند دارم .

توصیه در پایان طبق فرمایشات حضرت آقا همه اقشار جامعه رو به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز