خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان البرز مطرح کرد:

ظرفیت بالای البرز برای میزبانی مسابقات مهم ورزشی/ برگزاری سه رویداد ورزشی بزرگ در ماه جاری

ظرفیت بالای البرز برای میزبانی مسابقات مهم ورزشی/ برگزاری سه رویداد ورزشی بزرگ در ماه جاری
کد خبر : ۵۶۳۲۶۲

مدیرکل ورزش و جوانان البرز از برگزاری مسابقات کشوری کونگ‌فو بانوان، رقابت‌های‌کشوری اتومبیلرانی درگ و کشتی جوانان جام شاهد طی آذرماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص فعالیت این اداره کل در هشت ماه گذشته اظهار داشت: از ابتدای سال 96 تاکنون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز فعالیت‌ها و اقدامات بزرگی را در دستور کار خود قرار داد که میزبانی از رقابت‌های کشوری و بین‌المللی اهم این برنامه ها بود.

وی افزود: در هشت ماه نخست سال 96 استان البرز میزبان 30 رویداد مهم کشوری و بین المللی بود که خوشبختانه توانست با تلاش همکاران اداره کل و همت هیات‌های ورزشی تمامی این میزبانی‌ها را به شایستگی هر چه تمام‌تر برگزار و به اتمام رسانده است.
 
غفرانی اضافه کرد: در این میان میزبانی 10 روز از مسابقات فوتبال مقدماتی زیر 16 آسیا مهمترین این میزبانی ها بود که مورد تقدیر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار گرفت.
 
وی به رقابت‌های حال حاضر در استان البرز اشاره کرد و گفت: از ابتدای آذرماه نیز البرز میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک را عهده‌دار است که هم اکنون نیز در ورزشگاه انقاب اسلامی کرج جریان دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به تعدادی از میزبانی های این استان از رویدادهای مهم پیش‌رو ورزش‌کشورعنوان‌کرد: میزبانی مسابقات‌کشوری کونگ‌فو بانوان،رقابت‌های‌کشوری اتومبیلرانی درگ و بر اساس هماهنگی صورت گرفته فی مابین اداره کل و فدراسیون کشتی مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد از 6 الی 11 آذرماه در سالن 2500 نفری انقلاب اسلامی کرج، از دیگر رقابتهایی است که استان البرز در ماه جاری میزبان آنها خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: رشد چشمگیر و صعودی البرز در میزبانی از مسابقات مهم کشوری و بین المللی، سرعت توسعه ورزش استان را دو چندان خواهد کرد که با توجه به همین مهم اداره کل ورزش و جوانان نسبت به این مسئله اهتمام ویژه ای دارد.
 
غفرانی بیان کرد: بارها تاکید کرده و باز هم مطرح می کنیم که استان البرز ظرفیت بالایی نسبت به پذیرش میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی دارد و ما همواره از این موضوع در تمامی رشته ها استقبال خواهیم کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز