خبرگزاری کار ایران

۳۰ مهر ماه برگزار می‌شود؛

موسسه رازی میزبان همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان/حضور بیش از 400 اندیشمند و متخصص صنعت طیور در همایش

موسسه رازی میزبان همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان/حضور بیش از 400 اندیشمند و متخصص صنعت طیور در همایش
کد خبر : ۱۵۳۹۸۷۵

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان در سی ام مهرماه 1403 با حضور بیش از 400 اندیشمند و متخصص صنعت طیور خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سهیلا مرادی بیدهندی، درباره برگزاری رویداد علمی یک روزه آنفلوانزای پرندگان در موسسه رازی اظهار کرد: این همایش با محورهای اصلی گسترش جهانی آنفلوانزای پرندگان به عنوان یک بیماری مشترک، چالش های پیش رو، تشخیص و راهکارهای کنترل آلودگی و همچنین مولکولار اپیدمیولوژی بیماری برگزار خواهد شد.

وی افزود: موسسه رازی به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تشخیص بیماری های دامپزشکی و تولید کننده واکسن و از متولیان اصلی این حوزه، دومین همایش با موضوع آنفلوآنزای پرندگان را طی چند سال اخیر برنامه ریزی و برگزار خواهد کرد.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، همایش آنفلوانزای پرندگان با حضور محققان، اندیشمندان و صاحب نظران حوزه بیماری های طیور برگزار خواهد شد و طی آن آخرین یافته های مرتبط با این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مرادی بیدهندی یادآور شد: در این همایش از رضا ممیز، عضو هیئت علمی و محقق پیشکسوت موسسه رازی به دلیل خدمات و تحقیقات برجسته در این زمینه تقدیر به عمل می آید.

حضور بیش از 400 اندیشمند و متخصص صنعت طیور در همایش

علیرضا یوسفی دبیر اجرایی همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان از دعوت اندیشمندان، متخصصین طیور، کلینسین ها و اساتید دانشگاهی برای حضور در این گردهمایی به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی موسسه رازی خبر داد. 

عضو هیات علمی و مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه رازی در خصوص جزئیات همایش گفت: این برنامه روز دوشنبه 30 مهر 1403  از ساعت 8 تا 14 برگزار و پس از افتتاحیه، از دکتر رضا ممیز، عضو هیات علمی و محقق پیشکسوت موسسه رازی تقدیر به عمل می­آید. در این همایش، سه سخنرانی پیش بینی شده است و در ادامه با پانل بحث، تبادل نظر و جمع بندی، خاتمه خواهد یافت.

وی افزود: در این روز نزدیک به 400 نفر از متخصصان، کارشناسان، کلنیسین­های بخش خصوصی و دست اندرکاران صنعت طیور حضور خواهند داشت ضمن این که شرکت در همایش به صورت مجازی نیز ممکن خواهد بود.

در آستانه صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی، همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان با هدف به اشتراک گذاری و تبادل آخرین یافته های مرتبط با این حوزه با سخنرانی متخصصان طیور از موسسه رازی و دانشگاه تهران در روز سی ام مهرماه 1403 در موسسه رازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز