مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان البرز خبر داد:
آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، از ۱۱ اسفند ماه در البرز
مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می توانند به سایت www. payaneh. ir مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین برای فروش حضوری بلیت نیز ۶۴ مرکز در سطح استان در نظر گرفته شده است.
ایلنا: در آستانه نوروز سال ۱۳۹۳ و آغاز سفرهای نوروزی، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوسهای بین شهری از ۱۱ اسفند ماه سالجاری و پیشفروش حضوری بلیت اتوبوسها در استان البرز از ۱۸ اسفندماه، همزمان با سراسر کشور آغاز میشود.
به گزارش " ایلنا " در کرج، " قاسم باقری "، مدیر این اداره کل ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و به منظور رفاه حال کاربران بخش حمل و نقل جاده ای و فراهم کردن شرایط سفر برنامه ریزی شده برای مردم، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۱۱ اسفند آغاز می شود و از ۱۸ اسفند ماه نیز علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری بلیت های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می شود.
وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می توانند به سایت www. payaneh. ir مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین برای فروش حضوری بلیت نیز ۶۴ مرکز در سطح استان در نظر گرفته شده است.
باقری افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی ۲۵۳۲ دستگاه وسایل نقلیه مسافری، شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری تامین و تجهیز شده اند.
باقری با بیان اینکه، این اداره کل با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران در ایام نوروز و برنامه ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد، افزود: هماهنگی با نهادهای ذی ربط و انجمن های صنفی بخش حمل ونقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، توزیع فرمهای نظرسنجی در میان مسافران اتوبوسها به منظور ارزیابی عملکرد فعالان بخش و میزان رضایت مسافران در ایام نوروز، اطلاعرسانی در سطح گسترده، تشکیل ستاد نوروزی و فعالیت به صورت شبانهروزی، از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می شود.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز، همچنین کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکتها و رانندگان و نحوه سرویسدهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب، در نظر گرفتن ابزارهایی همچون صندوقهای انتقادات و پیشنهادات، طرح فرمهای نظرسنجی پست جواب قبول برای برقراری ارتباط با مسافران و بهرهگیری از سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۴۳ برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده کنندگان از وسایل نقلیه عمومی از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این راستا ذکر کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تلاش تمام دست اندرکاران ستاد نوروزی جابجایی مسافران، هموطنان بتوانند با آرامش خاطر سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.