خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام می‌شود؛

برگزاری دوره جامع آموزشی تسهیل گران توسعه روستایی و هشتمین آزمون مکاتبه‌ای منابع انسانی ویژه دهیاری‌ها

برگزاری دوره جامع آموزشی تسهیل گران توسعه روستایی و هشتمین آزمون مکاتبه‌ای منابع انسانی ویژه دهیاری‌ها
کد خبر : ۱۴۳۸۳۵۱

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از برگزاری هشتمین آزمون مکاتبه ای منابع انسانی ویژه دهیاری های شهرستان های استان خبر داد و گفت: دوره جامع آموزشی تسهیل گران توسعه روستایی با همکاری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، فرشاد قدوسی اظهار داشت: مرکز مطالعات راهبردی و آموزش مدیریت شهری و روستایی، با همکاری دفاتر امور روستایی استانداری ها با هدف بهره گیری از ظرفیت های موجود برای ارتقای سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شوراهای اسلامی شهر و روستا به برگزاری هشتمین آزمون مکاتبه ای منابع انسانی دهیاری‌ها اقدام کرده است. 

وی افزود: اداری و مالی، مدیریت پسماند و فضای سبز روستایی، پروژه های عمرانی و کنترل پروژه‌های روستایی، طرح هادی و املاک و اراضی روستایی، برنامه ریزی و مدیریت در روستا و قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی روستا از جمله سرفصل آموزشی این آزمون است. این آزمون ۳ بهمن ماه راس ساعت ۱۵ در سالن امتحانات هنرستان فنی پسرانه هیئت امنایی شهید صدوقی واقع در کرج، بلوار علامه جعفری برگزار می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در ادامه از برگزاری دوره آموزشی تربیت تسهیلگرد روستایی با همکاری دانشگاه آزاد خبر داد.

قدوسی اظهار داشت: این دوره آموزشی طی تفاهم نامه همکاری قرارگاه جهادی وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دانشگاه آزاد سلامی با هدف ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای مبتنی بر ظرفیت ها و پتانسیل ها و مزیت های موجود در روستا برگزار می شود.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای به فعالیت درآوردن ظرفیت های موجود در روستا، تقویت مهارت های علمی و آموزشی و توانمندسازی جامعه هدف، هم افزایی و به اشتراک گذاری تجارت دهیاری ها با رویکرد تسهیل گری، توسعه و تعمیم اهمیت و ضرورت تهسیل گردی در مدیریت روستایی کشور، تسهیل تعامل بین دهیاران، مردم  و شوراهای اسلامی روستا و دستگاه های اجرایی مرتبط، پی بردن به مسائل و مشکلات واقعی توسط مردم، برنامه ریزی، اجرا و پایش برنامه در راستای حل مسائل و مشکلات با همکاری و مشارکت مردم از دیگر اهداف مورد توجه در این تفاهم نامه است.

این مسئول خاطر نشان کرد: ساکنین فعلی و سابق روستا، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا، فعالان تسهیلگری، روحانیون مستقر در روستا، ایلات و عشایر و علاقه مندان و فعالان حوزه روستا می‌توانند تا تاریخ ۲۹ دی ماه با مراجعه به آدرس meshkat.iau.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز