گارانتی یک خدمت اضافی و تشریفاتی نیست
سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت و مجری سامانه گارانتی گفت: خدمات پس از فروش یک آپشن اضافی برای کالا نیست و مردم می توانند با مراجعه به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند.
به گزارش ایلنا، جواد احمدی با بیان این مطلب، افزود: مردم با مراجعه به این سایت می توانند بدانند گارانتی برای چه برندهایی ثبت شده است و اگر کالایی که میخواهد خریداری کند در لیست کالاهای دارای گارانتی است با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.
وی ادامه داد: اگر احیاناً شرکتی که محصولی را به مشتری میفروشد، مشکلی در ارایه گارانتی داشته باشد با استفاده از این سامانه، به راحتی قابل پیگیری می باشد.