خدمت " تنخواه کارت رفاه" توسعه یافت
در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمت موصوف، امکان اخذ گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شد.
به گزارش ایلنا، گزارشهای مذکور با سه زیرمنوی "گزارش لیست کارتهای مشتری حقوقی"، "دریافت مانده محدودیت کارت" و "دریافت ریز تراکنشهای کارت دربازه زمانی مشخص" در سامانه یادشده آماده بهره برداری است.
خدمت تنخواه کارت رفاه، ویژه مشتریان حقوقی بانک طراحی و از سال 1395 به جامعه مذکور ارائه شده است. با استفاده از این خدمت، شرکت ها یا سازمان ها می توانند به افراد مورد نظر خود (کارپردازان شرکت) این اختیار را بدهند تا با استفاده از کارت های تنخواه، نسبت به مدیریت نقدینگی شرکت تا سقف مبلغ تعیین شده اقدام کنند.
گفتنی است، مشتـری حقوقی با استفـاده از این کارت قـادر خواهد بود، از تمامـی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و ... بهره مند شود.