خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در گفت‌وگو با ایلنا:

کمتر از یک درصد خاموشی در تهران داریم / عمده خاموشی‌ها در شمال غرب تهران، گیلان، مازندران و البرز است

کمتر از یک درصد خاموشی در تهران داریم / عمده خاموشی‌ها در شمال غرب  تهران، گیلان، مازندران و البرز است
کد خبر : ۵۸۷۳۳۸

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با توجه به تداوم بارش برف تعداد خاموشی‌ها کم و زیاد می‌شود و در حال حاضر اتصالی‌ها در حال رفع شدن هستند و خاموشی بحرانی نداریم.

محمودرضا حقی فام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره خاموشی‌های سطح کشور اظهار داشت: شبکه‌های برق ما عمدتا هوایی و سیم‌های لختی هستند که در معرض اتفاقات طبیعی مثل برف و باران قرار  می‌گیرند ، در حال حاضر بارش برف سنگینی در کشور داریم که باعث می‌شود روی شاخه‌های درختان قرار بگیرند و منجر به اتصالی و یا پارگی سیم‌ها می شوند.

وی با بیان اینکه عمده خاموشی‌ها در سطح شهر و استان تهران است، افزود: در حال حاضر200 اکیپ عملیاتی ما در سطح شهر تهران حضور دارند و در حال جداسازی این شاخه‌ها هستند به محض آزاد شدن فیدرها شبکه برقدار می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه در تهران کمتر از یک درصد مشترکین تحت تاثیر قرار گرفته و خاموشی داریم، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بحرانی در کشور نداریم و شرایط تحت کنترل است.

وی یادآور شد: با توجه به تداوم بارش برف تعداد خاموشی‌ها کم و زیاد می‌شود و در حال حاضر اتصالی ها در حال رفع شدن هستند و خاموشی بحرانی نداریم.

حقی فام خاطرنشان کرد: عمده خاموشی‌ها در شمال غرب تهران، گیلان، مازندران و البرز است و گسترده نیست و در نقاط غیر از تهران نیز عمدتا در مراکز روستایی و از دسترس خارج خاموشی داریم.

وی بیان کرد: هم اکنون واحدهای بهره برداری آماده باش هستند و در عرض یک تا 2 ساعت درختان را جدا و شبکه برقدار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز