نمایشگاه مجازی رنو کولئوس
بعد از موفقیت نمایشگاه مجازی رنو تلیسمان در ایران، رنو اینبار اقدام به راهاندازی نمایشگاه مجازی (Renault Virtual Showroom) برای خودرو شاسی بلند جدید و جنجالی خود یعنی رنو کولئوس جدید پرداخته است.
جذابیتهای بیحد و حصر در طراحی و امکانات این شاسی بلند 4WD از یکسو و نحوه نمایش و ارائه خلاقانه آن در نمایشگاه مجازی رنو از سوی دیگر باعث شده است تا نظر خیلی از کاربران و علاقهمندان خودرو در فضای مجازی اینبار به رنو کولئوس جدیدجلب شود.
رنو با سابقه درخشان در تولید خودرو نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا توانسته است سهم بازار خوبی از صنعت خودرو را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این مثل همیشه با شناسایی و درک صحیح از مخاطب خود، حالا توانسته است خودرو شاسی بلند رنو کولئوس جدید را با مجموعه کاملی از تجهیزات و امکانات در کنار مشخصات فنی قابل توجه وارد بازار ایران کند. به همین منظور رنو به منظور آشنایی مخاطبانش با رنو کولئوس جدید هم راستا با تبلیغات محیطی با شعار رنو کولئوس بر فراز چهار اقلیم، با برگزاری یک کمپین خلاقانه در فضای دیجیتال با عنوان نمایشگاه مجازی رنو سعی کرده است تا فرصت آشنا شدن با این محصول جدید برای همگان بدون هیچگونه محدودیتی قابل دسترس و فراگیر باشد.
طراحی و ظاهر بسیار لوکس و اروپایی این خودرو که دربرگیرنده امضای طراح رنو روی طرح جلو وعقب خودرو موجود است و امکانات خاص آن ازجمله صفحه نمایش 8.7 اینچی، رینگ 18 اینچی، سیستم صوتی Bose، مهشکن جلو با قابلیت روشن کردن کامل پیچ، ترمز دستی برقی و از همه مهمتر امنیت و کیفیت رنو موج عظیمی از تقاضا جهت آشنایی با این محصول و پیش خرید آن را در میان مردم آغاز کرده است.
نمایشگاه مجازی رنو کولئوس از هفته گذشته فعال شده است و استفاده آن برای تمام افراد رایگان است. علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه مجازی میتوانند با مراجعه به وبسایت نمایشگاه مجازی رنو و بعد از انجام فرآیند ثبتنام، با توجه به شرایط خود، سانس مناسب پخش نمایش را انتخاب کنند. باید دقت داشت که از ابتدا زمان اعلام شده، برنامه پخش میشود و کارشناسان رنو به صورت مستقیم برای پاسخگویی به سوالات کاربران آماده هستند. بعد از انتخاب زمان پخش، لحظه شمار آغاز تور مجازی رنو کولئوس روی سایت فعال میشود و از طریق ایمیل و پیامک زمان نمایش انتخاب شده یادآوری میگردد.
هنگامی که کاربران برای تماشای ویدئوی حدودا ۹ دقیقه ای نمایش مجددا به سایت نمایشگاه مجازی رنو مراجعه میکنند، میتوانند بررسی رنو کولئوس را در چهار اقلیم و چهار فصل و آب و هوای ایران را با تصاویر کمنظیر ببیند و با عملکرد تمام آپشنهای این خودرو بهصورت ویدئویی آشنا شوند. همچنین این امکان برای شرکتکنندگان وجود دارد که در حین پخش نمایش، تمام سوالات خود را به صورت عمومی بپرسند و پاسخ مناسب و کامل خود را از کارشناسان رنو به صورت آنلاین دریافت کنند. علاوه بر این امکان کسب اطلاعات بیشتر برای تماشاکنندگان وجود دارد و همچنین میتوانند با مراجعه به مینی سایت اختصاصی رنو کولئوس، بروشور آن را دریافت کنند.
در آخر باید به این نکته توجه داشت که چنین اتفاقی در ایران برای اولین بار توسط رنو رقم خورده است و رنو توانسته نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را به سمت خود معطوف سازد.
امروزه بسیاری از مشتریان جهانی کمپانیها با شیوههای نوین، اطلاعات لازم و اختصاصی خودشان در خصوص یک محصول به دست میآورند که نمایشگاه مجازی یکی از این خلاقیتهای کمپانیهای بزرگ خودروسازی است.