خبرگزاری کار ایران

شبکه خبری ایبنا رونمایی شد

دیواندری گفت: با اشاره به سایر اهداف این شبکه خبری گفت: با توجه به پراکندگی حوزه‌های اطلاع‌رسانی در شبکه‌های بانکی و نظام اقتصادی کشور ایجاد رسانه مرجع در جهت کمک و همیاری با دیگر رسانه‌ها امری ضروری بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز آیین رونمایی از شبکه خبری ایبنا با حضور جمعی از فعالین بانکی کشور در پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شد.

در این مراسم علی دیواندری ، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در خصوص اهداف اصلی راه اندازی شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران اظهار داشت: هدف اصلی یکپارچه‌سازی و جریان سازی رسانه‌ای در سازمان‌های مختلف است هر چند در حوزه بانکی از سالیان گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما همچنان جامعه تشنه رسانه است.

وی افزود: کشوری را نمی‌شناسم که با بی‌توجهی به نظام بانکی رشد کرده باشد، بانک‌ها در دنیا همیشه مورد توجه هستند و در کشور ما نیز به صورت خرد با نظام بانکی در ارتباط هستند و روزانه به سامانه‌های الکترونیک مراجعه می‌کنند.

دیواندری خاطرنشان کرد: همچنین لازم است تا بخش‌های مختلف تحقیقاتی با رسانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا اطلاعات دقیق‌تری منتشر شود.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به سایر اهداف این شبکه خبری گفت: با توجه به پراکندگی حوزه‌های اطلاع‌رسانی در شبکه‌های بانکی و نظام اقتصادی کشور ایجاد رسانه مرجع در جهت کمک و همیاری با دیگر رسانه‌ها امری ضروری بود. ضمن آنکه چنین شبکه‌ای می‌تواند اتحاد و انسجام بین حوزه‌های اطلاع‌رسانی شبکه بانکی و اقتصادی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: در شبکه ایبنا از ابزارهای نوین تصویری خبری که بیشتر مورد استقبال مردم است استفاده خواهد شد و به صورت اختصاصی یک صفحه مجزا برای هر بانک در نظر گرفته شده و سرویس مجله تصویری در صفحه اصلی سایت ایبنا قرار می‌گیرد.

 

 

کد خبر : ۳۹۷۷۵۹