خبرگزاری کار ایران

ایجاد دفاتر کار مجازی رایگان ویژه صنایع کوچک خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی از ایجاد دفاتر کار مجازی رایگان ویژه صنایع کوچک و متوسط خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی؛ مسعود اصغریان رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای ارتقاء و توسعه صنایع کوچک و متوسط کشور، اقدام به فعال سازی پایگاه اطلاع‌رسانی SME کرده تا مشکلاتی که  این واحدهای صنعتی در بحث بازار با آن روبرو هستند شناساندن محصولات خود و برقراری ارتباط با فعالان بازار است که سبب گردیده شناخت کاملی نسبت به تولیدات آن ها در سطوح مختلف وجود نداشته باشد.

اصغریان بیان داشت: خدمات قابل ارائه در این دفاتر مجازی اینترنتی که بطور رایگان در اختیار واحدهای کوچک صنعتی قرار داده می‌شود دارای امکانات و قابلیتهای پست الکترونیک، اعلام نیاز، دفترچه تماس، کارت معرفی، مدیریت محصول، معرفی محصولات تولیدی، شرکت در نمایشگاه های مجازی، قابلیت دریافت پیام کوتاه، فروش فوق العاده محصولات، درخواست تولید و مباحث مرتبط با تولید کننده و فعالان بازار می باشد.

وی ادامه داد: هدف از این اقدام تجمیع واحدهای صنعتی کشور در فضای مجازی اینترنت بود تا بتواند بصورت پلی میان واحدهای صنعتی تولید کننده و مشتریان عمل نموده و از طریق اطلاع‌رسانی مناسب به توسعه کسب و کار آنها کمک نماید.

وی اضافه کرد: عموم افراد و متقاضیان می‌توانند در تمامی نقاط جهان و از طریق شبکه اینترنت به این پایگاه مراجعه کرده و بر اساس محصول، شرکت، استان، شهرک‌ یا ناحیه صنعتی محل استقرار واحد صنعتی، اقدام به جستجو کرده و با شرکت‌های مورد نظر ارتباط برقرار نمایند و به افرادی هم که بصورت مداوم و مستمر از این سایت استفاده می نمایند، امکانات و قابلیتهای نرم افزاری از طریق این سایت داده می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون در این پایگاه اطلاع رسانی 7هزار و 359 دفتر کارمجازی ایجاد و ثبت 13هزار و 221 محصول از صنایع استان انجام شده است.

کد خبر : ۳۶۴۳۹۶