مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا؛
سایپا خود را ملزم به رعایت منشور حقوق مشتریان میداند
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: یکی از ویژگیهایی که موجب برتری سایپا نسبت به سایر خودروسازان شده است، ارائه خدمات نوین در شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش است و با تکیه بر این مزیت رقابتی خود را ملزم به رعایت منشور حقوق مشتریان میدانیم.
به گزارش ایلنا، مصطفی وحیدزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: سایپایدک به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا همواره بر رعایت اصل کیفیت در خدمات تاکید داشته و تکریم مشتری را سرلوحه برنامههای خود قرار داده است.
وی افزود: به همین منظور تمام تلاش خود را به کار میبریم تا با ارائه خدمات مورد انتظار و مطابق با خواسته مشتری، به ارتقاء سطح خدمات پس از فروش کمک کنیم. علاوه بر این با تحول در برنامه تامین و فروش قطعات یدکی، کمبود قطعات در نمایندگیها را به حداقل رساندهایم. به این ترتیب شاهد کمبود قطعه در نمایندگیها نخواهیم بود و مشتریان مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن خودروی آنها از نمایندگیها ترخیص خواهد شد.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: شبکه نمایندگیهای سایپا بر اساس برنامه زمان بندی مشخص و استاندارد، خودروی مشتریان را پذیرش و تعمیر میکنند و از این بابت اتلاف وقت در نمایندگیها مشاهده نمیشود.
وحیدزاده افزود: خدمات با کیفیت در شبکه نمایندگیها بهترین تبلیغ برای گروه خودروسازی سایپا است و ما به عنوان متولی خدمات پس از فروش خود را ملزم به رعایت اصول کیفیت و مشتریمداری در شبکه نمایندگیها میدانیم. البته در این زمینه همواره وضعیت خدمات پس از فروش در سطح جهانی را مورد پایش قرار میدهیم و با بهرهگیری از کارشناسان و مشاوران با تجربه موارد قابل اجرا در کشور را بومیسازی مینماییم.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا همچنین توجه به کیفیت قطعات یدکی در شبکه نمایندگیها را یادآور شد و گفت: یکی از وظایف اصلی ما آزمایش کیفیت قطعات یدکی قبل از تامین است به گونهای که قطعات یدکی مورد نیاز از تولیدکنندگان مختلف تهیه و جهت آزمایش کیفی در اختیار معاونت مهندسی و کیفیت قرار میگیرد تا پس از طی کردن مراحل مختلف سنجش کیفیت، در حجم بالا سفارش گذاری شوند و پس از تامین در اختیار شبکه نمایندگیها و عوامل فروش قطعه قرار گیرند.
وحیدزاده با اشاره به موفقیت سایپایدک در کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش و کسب تندیسهای مختلف جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی، تاکید کرد: حرکت بر مبنای خواسته مشتری وظیفه ذاتی ماست و بدون شک انتقادها و پیشنهادهای مشتریان زمینهساز موفقیت سایپایدک و حرکت رو به جلو خواهد بود.