با هدف افزایش دانش ومهارت کارکنان شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش برگزار شد؛
همایش آشنایی با اصول بازاریابی در صنعت گردشگری
همایش آشنایی با اصول بازاریابی در صنعت گردشگری به منظور آشنایی سیاست گذاران بخش گردشگری با مفاهیم اساسی بازاریابی در جزیره کیش برگزار شد.
به گزارش ایلنا از کیش، همایش آشنایی با اصول بازاریابی در صنعت گردشگری در جزیره کیش با هدف ارتقاء سطح آگاهی، دانش و مهارت کارکنان این شرکت دوشنبه 20 مهر برگزار شد.
به گفته دکتر بلوریان تهرانی مدرس این دوره٫ هدف از برگزاری این همایش آشنایی سیاست گذاران بخش گردشگری با مفاهیم اساسی و پایه بازاریابی است.
وی افزود: دراین دوره ها شرکت کنندگان فرامی گیرند در جزیره کیش به عنوان یک مقصد گردشگری، چه اقدامات زیر بنایی و زیر ساختی باید انجام شود.
این همایش در سه بخش برگزار شد که در بخش اول شرکت کنندگان با مفاهیم بازاریابی، فروش، ارتباطات و مشتری مداری ، در بخش دوم با موضوع گردشگری در سطح خرد و در بخش پایانی با موضوع بازاریابی گردشگری در سطح کلان آشنا شدند وبحث وتبادل نظرکردند.
دکتر بلوریان تهرانی کمبود زیر ساخت های لازم را مهمترین علت ضعف در بازاریابی صنعت گردشگری دانست و یاد آور شد: وجود یک تشکیلات فرا وزارت خانه ای لازمه تصمیم گیری درباره زیر ساخت ها و پیش نیازها در سطح ملی است وباید با تشکیل شورایی با عنوان شورای ملی، دپارتمان ها و وزارت خانه های مختلف با هم هماهنگ شوند.
شایان ذکر است این همایش از سوی مدیریت آموزش معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش براساس تقویم آموزشی سال جاری، در سالن ملاصدرا مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.