برندسازی محصولات کشاورزی زمینه حمایت از تولید کننده است
مدیر عامل صندوق توسعه زنبور عسل گفت: معرفی برند عسل موجب تامین منافع مصرف کننده به لحاظ کیفیت محصول و قیمت و منافع تولید کننده برای اخذ سود است
به گزارش خبرنگار ایلنا، بهزاد بانکیپور در مراسم رونمایی از نشان تجاری عسل، بیان داشت: هدف از این کار جذب سرمایهگذاری در صنعت و ارتقای وضع معیشت زنبوردار است.
مدیر عامل صندوق توسه زنبور عسل جذابیت سرمایهگذاری در صنعت را زمینهای برای ایجاد اشتغال عنوان کرد وافزود: با حفظ سرمایهدارها در صنعت زنبورداری زمینه را برای دسترسی تولید کننده به بازار مصرف و دستیابی به ارزش اقتصادی محصول تولیدی فراهم میکنیم.
وی تاکید کرد: معرفی برند تجاری عسل موجب میشود که خریدار با اعتمادبیشتری محصول را خریداری کند اما این نکته حائز اهمیت است که با معرفی یک برند تجاری نمیتوان گفت که سایر برندها تقلبی هستند.
مدیر عامل صندوق توسعه زنبور عسل افزود: درآمدهای این برند تجاری به تمام پرورشدهندگان زنبور عسل منتقل میشود بنابراین هیچ فرد حقیقی یا حقوقی صاحب این برند نیست و اکسیر یک نهاد غیر دولتی، غیرتجاری ومتعلق به تمامی زنبورداران کشور است.