خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران مطرح کرد:

همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود

 همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود
کد خبر : ۲۷۴۴۸۵

600 هزار شماره تلفن ثابت و 450 هزار پورت اینترنت پرسرعت با سرمایه‌گذاری بیش از 250 میلیارد تومان در سال 93 به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری و رئوس محوری فعالیت‌های در نظر گرفته شده سال 1394 ارایه سرویس‌های مناسب و با کیفیت به مردم،‌ همراه با پشتیبانی مطلوب در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

وی گفت: از آنجا که سال 93 سال سرمایه‌گذاری و توسعه برای فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز بود،‌ درسال 94 استفاده بهینه از منابع موجود در بخش‌های مختلف اعم از حوزه‌های فنی و حوزه منابع انسانی از اولویت‌های محوری شرکت خواهد بود. تکمیل فعالیت‌های انجام گرفته شده در حوزه پشتیبانی از مشترکان،‌ با استفاده مطلوب از توانائیهای بسیار بالای نیروهای انسانی شاغل در شرکت و با اتکا به همدلی و همزبانی میان کارکنان و مشترکین از دیگر برنامه ها به شمار می رود و شعار سال 1394 شرکت مخابرات استان تهران را با عنوان «همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود» سرلوحه فعالیت‌های شرکت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در سال 1393 با تأمین بخش عمده تجهیزات مورد نیاز که عمدتاً نصب و راه اندازی شده و بخش دیگر از آن که درحال ورود به کشور و در شرف ترخیص است، بسترسازی مناسبی برای تداوم راهبرد رشد و توسعه زیر ساخت ها و ارایه خدمات مطلوب و به روز در شبکه مخابراتی استان تهران فراهم شد. تقویت زیرساخت‌ها در قالب پروژه های بهره گیری از نسل جدید سیستم های انتقال نظیر OTN بوده که شرایط مطلوبی را برای ارایه سرویس مناسب‌تر به سایر اپراتورها و درآمد زایی جهت شرکت را فراهم کرده است.

صیدی افزود: در حوزه شبکه دیتا از نظر درآمدی برنامه‌های پیش‌بینی شده محقق شد و برای پاسخگویی به تقاضاهای مشترکین و متقاضیان برای دریافت اینترنت پرسرعت، در حال حاضر آماده‌سازی شبکه برای واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت با تکمیل تجهیزات در دستور کار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی کامل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

صیدی در زمینه توسعه و بهبود خدمات پشتیبانی از مشترکان رو به افزایش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران گفت: پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتیبانی به مشترکان اینترنت پرسرعت از طریق شماره تلفن 2020 در سال گذشته با توزیع مراکز پاسخگویی در سطح مناطق به خوبی انجام شد. عملیات موفقیت‌آمیزی که مدت زمان پاسخگویی را به زیر سه دقیقه کاهش داد.

وی افزود: در راستای توسعه امکانات مرتبط با پشتیبانی مشترکین اینترنت، اقدام به نصب و راه اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی شرکت و شرکت طرف قرارداد ایرانی شده که این سیستم قابلیت پاسخگویی به درخواست متقاضیان را در کمترین زمان و به بهترین نحو مطلوب فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت گفت: کاهش حجم شکایات نشان از عملکرد مثبت همکاران شرکت دارد.

وی با بیان این مطلب که بهبود عملکرد در زمینه نگهداری و رفع خرابی لینک‌هایی که در اختیار سایر اپراتورها قرار داده بودیم نیز از پروژه‌های موفق سال 1393 شرکت است گفت: در سال گذشته بصورت پایلوت با شرکت ارتباطات سیار این پروژه وارد مرحله اجرایی شد .

ارسال نظر
پیشنهاد امروز