مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد:
افزایش کیفیت خدمات پس از فروش سایپا در سال ۹۳
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به برنامههای تدوین شده برای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش سایپا در سال ۹۳ اظهار داشت: افزایش کیفیت خدمات قطعا رضایت مشتریان را در پی دارد و با توجه به کیفیت تولیدات، برنامه گستردهای برای بالا بردن کیفیت خدمات را دنبال خواهیم کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپایدک، مصطفی وحیدزاده در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مقوله خدمات پس از فروش نقش موثری در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا بر عهده دارد لذا باید با ارادهای استوار، کیفیت خدماتی را که به مشتریان ارائه میشود افزایش دهیم تا به سهم خود به وظایفمان در تحقق برنامههای اقتصادی دولت عمل نماییم.
مدیرعامل سایپایدک توجه به مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان با احترام کامل در کنار افزایش کیفیت خدمات را از مهمترین برنامههای سایپایدک در سال جاری دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم نیازهای مشتری را بهتر بشناسیم باید ارتباط با شبکه نمایندگیها را بیشتر کنیم. در واقع در سایه این ارتباط گسترده و نزدیک است که میتوان نیازهای مشتری را شناخت و بر اساس آن اقدام کرد.
وحیدزاده همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز امداد نوروزی ۹۳ گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: در مدت اجرای این طرح تلاش ما و شبکه نمایندگیها بر این بود که با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مسافران نوروزی جلب شود که نگاهی به آمارها مهر تاییدی بر تحقق این خواسته است.
وی افزود: بدون شک با تکیه بر توانمندیها و دانش فنی موجود در سایپایدک و شبکه نمایندگیها رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و امیدوارم در پایان سال ۹۳ بتوانیم کارنامه قابل قبولی از خود در این زمینه بر جا بگذاریم.
به گزارش روابط عمومی سایپایدک، مصطفی وحیدزاده در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مقوله خدمات پس از فروش نقش موثری در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا بر عهده دارد لذا باید با ارادهای استوار، کیفیت خدماتی را که به مشتریان ارائه میشود افزایش دهیم تا به سهم خود به وظایفمان در تحقق برنامههای اقتصادی دولت عمل نماییم.
مدیرعامل سایپایدک توجه به مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان با احترام کامل در کنار افزایش کیفیت خدمات را از مهمترین برنامههای سایپایدک در سال جاری دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم نیازهای مشتری را بهتر بشناسیم باید ارتباط با شبکه نمایندگیها را بیشتر کنیم. در واقع در سایه این ارتباط گسترده و نزدیک است که میتوان نیازهای مشتری را شناخت و بر اساس آن اقدام کرد.
وحیدزاده همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز امداد نوروزی ۹۳ گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: در مدت اجرای این طرح تلاش ما و شبکه نمایندگیها بر این بود که با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مسافران نوروزی جلب شود که نگاهی به آمارها مهر تاییدی بر تحقق این خواسته است.
وی افزود: بدون شک با تکیه بر توانمندیها و دانش فنی موجود در سایپایدک و شبکه نمایندگیها رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و امیدوارم در پایان سال ۹۳ بتوانیم کارنامه قابل قبولی از خود در این زمینه بر جا بگذاریم.
به گزارش روابط عمومی سایپایدک، مصطفی وحیدزاده در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مقوله خدمات پس از فروش نقش موثری در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا بر عهده دارد لذا باید با ارادهای استوار، کیفیت خدماتی را که به مشتریان ارائه میشود افزایش دهیم تا به سهم خود به وظایفمان در تحقق برنامههای اقتصادی دولت عمل نماییم.
مدیرعامل سایپایدک توجه به مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان با احترام کامل در کنار افزایش کیفیت خدمات را از مهمترین برنامههای سایپایدک در سال جاری دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم نیازهای مشتری را بهتر بشناسیم باید ارتباط با شبکه نمایندگیها را بیشتر کنیم. در واقع در سایه این ارتباط گسترده و نزدیک است که میتوان نیازهای مشتری را شناخت و بر اساس آن اقدام کرد.
وحیدزاده همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز امداد نوروزی ۹۳ گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: در مدت اجرای این طرح تلاش ما و شبکه نمایندگیها بر این بود که با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مسافران نوروزی جلب شود که نگاهی به آمارها مهر تاییدی بر تحقق این خواسته است.
وی افزود: بدون شک با تکیه بر توانمندیها و دانش فنی موجود در سایپایدک و شبکه نمایندگیها رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و امیدوارم در پایان سال ۹۳ بتوانیم کارنامه قابل قبولی از خود در این زمینه بر جا بگذاریم.
پربیننده ترین مطالب
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار روز یکشنبه ۳۱ فروردین
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار روز دوشنبه ۱ اردیبهشت
شاسی بلند کوپه!
ب ام و سری۹ را به پکن برد
ثمره جوینت ونچر شانگهای با جی ام
پاسخ معاون صادرات سایپا به دلایل سرمایه گذاری در کشورهای بحرانی / عراقیها به پراید چه لقبی دادند؟
فراخوان به فروش لطمه می زند یا نه؟
ریختن۱۲ میلیارد دلار به پای بازار چین
با ذائقه ی چینی
افزایش کیفیت خدمات پس از فروش سایپا در سال ۹۳
افزایش رضایت مشتریان با کاهش ۳/۳ درصدی تماس ها
تقویت نظارت بر شبکه نمایندگیها با هدف افزایش رضایت مشتریان
یکشنبه ۳۱ فروردین