خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران:

محدودیت صادرات به پنج کشور تهدیدی برای تجارت کشور است

محدودیت صادرات به پنج کشور تهدیدی برای تجارت کشور است
کد خبر : ۱۵۴۸۲۸۲

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: امروز صادرات به تنها پنج کشور همسایه کوچک برای تجارت ما تهدید بزرگی است و دولت محترم باید زمینه حضور بخش خصوصی را در بازارهای جهانی فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران در دومین همایش ملی امنیت اقتصادی گفت: کشور ما چندین سال است به دلیل سیاست های کشورهای غربی شرایط سختی دارد و فعالان اقتصادی شرایط مناسبی برای فعالیت ندارند و نبود ارتباطات بانکی و روابط جهانی کار را برای ما سختی رو به رو کرده است. 

وی افزود: امروز این کشورها عزم بر تهدید آرامش ما کرده اند و تلاش می کنند تولید و اشتغال ما را با آشفتگی رو به رو کنند غافل از اینکه این مردم سلحشور همواره شایستگی خود را به جهان نشان داده اند و کشورهای غربی از فرصت ها و زیرساخت های کشور نگران هستند. 

حسن زاده تصریح کرد: دنیا می داند ملت ما با یک برنامه ریزی اساسی و حمایت منطقی از طرف حاکمیت و مسئولان با همین فناوری قدیمی که دارند می توانند بزرگ ترین کارهای دنیا را انجام دهند. 

وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولان نظام باید با ایجاد وفاق ملی که جز آرمان‌های ریاست جمهوری است دست به دست هم دهند و کشور را به اوج شکوفایی برسانند. 

حسن زاده اظهار کرد: امروز نیاز به برنامه ریزی اقتصادی داریم تا حضور خود را در پروژه های شرکت های خارجی به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی ارتقا دهیم. 

وی تاکید کرد: امروز صادرات با تنها پنج کشور همسایه کوچک برای تجارت ما تهدید بزرگی است و دولت محترم باید زمینه حضور بخش خصوصی را در بازارهای جهانی فراهم آورد. ما می توانیم با تعامل و کنار هم بودن و اعتقاد به آرمان های ملی بزرگ ترین موفقیت ها را برای کشور رقم زنیم. 

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: پلیس امنیت اقتصادی نباید اجازه دهد عده ای از این شرایط بحرانی برای منافع شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز