خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا :

مجلس به «صادق» رای اعتماد می‌دهد

مجلس به «صادق» رای اعتماد می‌دهد
کد خبر : ۱۵۱۹۷۹۴

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: معتقدم خانم صادق مالواجرد از مجلس رای اعتماد می‌گیرد و وزیر موفقی هم در وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره توانمندی‌های «فرزانه صادق مالواجرد» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در بررسی‌هایی که انجام شده و با توجه به سوابق خانم صادق مالواجرد از دوران کارشناسی وی تا حضور وی در معاونت معماری و شهرسازی، صادق را مدیر توانمند دیدیم و این توانایی در وی دیده می‌شود که یک وزیر موفق در وزارت راه و شهرسازی باشد.

وی در مقابل منتقدانی که می‌گویند یک زن نمی‌تواند در وزارتخانه عمرانی مانند وزارت راه و شهرسازی حضور داشته باشد، تاکید کرد: درست است که وزارتخانه راه و شهرسازی، سازمان‌هایی بین هوا، زمین و دریا دارد اما قرار نیست که یک وزیر در تمام این پروژه‌ها حضور داشته باشد و وزیر می‌تواند با انتخاب خوب و قوی روسای سازمان‌ها و شرکت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشد و به معاونان اختیار اجرا دهد و خود در جایگاه سیاست‌گذاری باشد.   

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: معتقدم خانم صادق مالواجرد از مجلس رای اعتماد می‌گیرد و وزیر موفقی هم در وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: پاکدستی خانم صادق مالواجرد در 25 سال سابقه کار یکی از نقاط مثبت وی محسوب می‌شود‌ و حضور مدیری پاکدست و سالم در وزارتخانه‌ای که رانت و بودجه زیادی دارد یک ضرورت است و اینکه با توجه به رانت‌های قوی در حوزه زمین خانم صادق توانسته خود را حفظ کند، شایستگی وی را نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز