خبرگزاری کار ایران

امیدواریم پاک‌نژاد راه ناهموار نفت را هموار کند

امیدواریم پاک‌نژاد راه ناهموار نفت را هموار کند
کد خبر : ۱۵۱۹۰۳۱

مدیر اسبق پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وزیر نفت آینده به ناگزیر باید جهت نیل به توسعه و نوسازی صنعت برای افزایش بهره‌وری و همچنین تولید بیشتر، نیروی انسانی را با خود همراه کند و گرنه صنعت کهنسال نفت زیان خواهد دید.

مرضیه جدا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در ارزیابی وزیر پیشنهادی نفت با اشاره به شرایط کنونی کشور و انباشتگی تقاضای تغییر در مسیر کاروان توسعه اظهار داشت: رئیس‌جمهور به اقتضای منافع ملی انتخاب‌های خود را جهت داده، هر چند ممکن است این انتخاب‌ها رضایت همگان را در پی نداشته باشد، کارکنان نفت نیز از این قاعده مستثنی نیستند.  

مدیر اسبق پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: وزیر نفت آینده به ناگزیر باید جهت نیل به توسعه و نوسازی صنعت برای افزایش بهره‌وری و همچنین تولید بیشتر، نیروی انسانی را با خود همراه کند و گرنه صنعت کهنسال نفت زیان خواهد دید.

وی معرفی "محسن پاک‌نژاد" به مجلس به عنوان وزیر نفت از سوی رئیس‌جمهور و توجه به سنت انتخاب وزیر از میان متخصصان نفت را مثبت و مقبول تلقی کرد.

جدا تاکید کرد: وزیر آینده باید بتواند دلخوری‌ها و مخاطرات موجود در صنعت را در خط اول برنامه‌های خود قرار دهد تا پیکر انسانی صنعت نفت برای تحقق برنامه‌ها و اهداف پزشکیان یکپارچه شود و خروجی کار منجر به خیزش تولید و رونق اقتصادی شود.

وی تاکید کرد: اگر گره‌های بزرگ در صنعت، وابسته به توجه نکردن به توان تخصص و مهارت نیروی در کار، فروپاشی تکنولوژی کهنه، ناتوانی در بکار بستن موج نوین فن‌آوری، تحریم و انقطاع رگ‌های انتقال حاصل تولید و گسستن حلقه اتصال بین نسلی که حامل تجربه از نسلی به نسل دیگر می‌شود، باشد، اعتماد به اهل علم که سال‌هاست از میدان کار خارج شده‌اند، گشاینده خواهد بود.

عضو انجمن ECS ژاپن، کره جنوبی و آمریکا ابراز امیدواری کرد که پاک‌نژاد به کمک تجربه‌ و تخصص راه ناهموار نفت را هموار کند.

وی یادآور شد: اگر مجلس به "پاک‌نژاد" اعتماد کند، قطعا کارکنان نفت نیز برای او که از بدنه نفت است، آغوش گشاده‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز