خبرگزاری کار ایران

در مراسم آغاز علمیات پرواز اربعین مطرح شد:

برای اربعین کم‌فروشی نکردیم/ درخواست بلیت اربعین بدون پاسپورت!

برای اربعین کم‌فروشی نکردیم/ درخواست بلیت اربعین بدون پاسپورت!
کد خبر : ۱۵۱۸۶۱۳

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: شرمنده همه مردم هستیم که نمی‌توانیم به اندازه تقاضای موجود، بلیت هواپیما عرضه کنیم اما کم فروشی نکردیم و در سه سال گذشته میزان عرضه بلیت را از عدد ١٠٠ هزار به ۵٠٠ هزار رساندیم .

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سعید چلندری در مراسم آغاز علمیات اربعین حسینی در فرودگاه امام با بیان اینکه در ترمینال سلام ۵۴ هزار مترمربع مساحت برای جابه‌جایی زائران در نظر گرفته شده‌ است، اظهار داشت: سال گذشته با تدفین شهید گمنام در فرودگاه امام خمینی (ره) این فرودگاه به ثبت بین‌المللی رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته ٨۴ درصد پروازهای عتبات از فرودگاه امام انجام شد و همچنین امسال بیش از ٣٠ درصد پروازهای حجاج از این فرودگاه و ترمینال سلام برقرار شد. 

مدیرعامل شرکت‌ شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: امسال هم ٧٠ درصد پروازهای عتبات در اربعین از ترمینال سلام انجام می‌شود و برای این ایام ٢۵ موکب تدارک دیده شده‌ و برای ارایه خدمات به زائران از ٢٢ مرداد ماه تا نهم شهریور ماه پارکینگ ترمینال سلام رایگان خواهد بود.

همچنین در این مراسم محمد محمدی‌بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه امسال پروازهای عتبات عالیات از ٢٨ فرودگاه کشور انجام می‌شود و با دو مولفه‌ ایمنی و امنیت این پروازها را برگزار می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: شرمنده همه مردم هستیم که نمی‌توانیم به اندازه تقاضای موجود، بلیت هواپیما عرضه کنیم اما کم فروشی نکردیم و در سه سال گذشته میزان عرضه بلیت را از عدد ١٠٠ هزار به ۵٠٠ هزار رساندیم .

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: این خدمات رسانی در شرایطی است که با تحریم‌های سخت صنعت هوانوردی دست و پنجه نرم می‌کنیم. 

همچنین در ادامه این مراسم، حسین مذنب، مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: قبل از سه سال گذشته و قبل از راه اندازی ترمینال سلام شاهد تداخل مسافران اروپایی و پروازهای خارجی با پروازهای زائران بودیم و شاهد این بودیم حتی عده‌ای بدون پاسپورت برای پرواز اربعین حسینی به فرودگاه امام مراجعه می‌کردند تا به پرواز برسند و وضعیت نامناسبی ایجاد شده بود.

وی گفت: ترمینال سلام تکمیل و راه اندازی شد و شاهد ساماندهی پروازهای عتبات هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز