خبرگزاری کار ایران

هپکو جان گرفت؛

نگاهی به عملکرد سال گذشته "تپکو"

نگاهی به عملکرد سال گذشته "تپکو"
کد خبر : ۱۵۰۰۴۰۰

سود( زیان) ناخالص شرکت هپکو از ۸۵۹.۴۶۴ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۱.۷۳۳.۲۲۲ میلیون ریال سال ۱۴۰۲ رسیده است و با ۱۰۲ درصد رشد همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با نماد "تپکو"و سرمایه ثبت شده ۲۱.۱۲۱.۸۹۴ میلیون ریال در سایت کدال آمده است؛ میزان درآمدهای عملیاتی این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ به ۱۵.۸۵۱.۸۵۴ میلیون ریال رسیده است، این در حالی است که در انتهای سال ۱۴۰۱ این رقم ۱۱.۱۹۳.۴۱۶ میلیون ریال بود و با رشد ۴۲ درصدی مواجه شده است.

بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی هپکو نیز در دوره منتهی به سال ۱۴۰۲ به ۱۰.۵۰۰.۷۸۹ میلیون ریال رسید که با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ روبرو شد، سود (زیان) ناخالص این شرکت با ۱۶۸ درصد رشد از ۱.۹۹۴.۸۳۹ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به۵.۳۵۱.۰۶۵ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۲ رسیده است.

هزینه های فروش، اداری و عمومی هپکو نیز با رشد ۵۰ درصدی از ۱.۰۹۲.۰۵۱ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به  ۱.۶۳۵.۸۰۶میلیون ریال در انتهای سال گذشته رسید و سایر درآمدها هم با رشد ۲۵۲ درصدی از ۷۲.۸۳۶ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۲۵۶.۱۵۸ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

سایر درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی نیز از ۱۳۶.۹۱۳ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۱۵۷.۲۴۴ میلیون ریال رسیده است و سود قبل از احتساب سهم گروه از سود شرکت های وابسته و مشارکت های خاص نیز از ۱.۳۹۳.۳۶۲ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ به ۱۵۹.۹۶۲ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲ رسیده است.همچنین میزان دارایی های نامشهود این شرکت با ۱۰ درصد تغییر از ۹.۱۳۵ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ به ۸.۱۹۳ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است ومیزان سرمایه گذاری در شرکت های وابسته از ۳۵۹.۳۴۵ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ به ۳۵۵.۱۷۹ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۲ رسیده است.

میزان دریافتنی های بلندمدت این شرکت از ۲۷.۱۷۹ میلیون ریال در اسفند سال ۱۴۰۱ با ۹۶ درصد تغییر به ۱.۱۱۸ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۲ رسیده و جمع دارائی های جاری هپکو نیز از ۹.۰۵۳.۷۹۳ میلیون ریال در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۵.۴۸۹.۵۲۲ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است که با ۱۸۲ درصد رشد همراه شده است.جمع دارائی ها نیز با ۵۳ درصد افزایش از ۳۰.۶۲۵.۵۴۶ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ به ۴۶.۹۹۱.۷۲۹ میلیون ریال رسیده است.

در بخش سود و زیان هپکو نیز آمده است میزان درآمدهای عملیاتی این شرکت هم از ۱۱.۹۱۳.۱۰۴ میلیون ریال به ۱۹.۷۴۴.۴۲۳ میلیون ریال رسیده و با ۶۶ درصد افزایش همراه بوده است.سود( زیان) ناخالص این شرکت نیز از ۸۵۹.۴۶۴ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۱.۷۳۳.۲۲۲ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲رسیده و با ۱۰۲ درصد رشد همراه شده است.

سود( زیان) عملیاتی شرکت نیز با ۳۰۷ درصد رشد از ۲۷۸.۰۶۸ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ به ۱.۱۳۳.۰۵۸ میلیون ریال در اسفند سال ۱۴۰۲ رسیده است.

 

نگاهی به عملکرد سال گذشته "تپکو"

 

نگاهی به عملکرد سال گذشته "تپکو"

 

نگاهی به عملکرد سال گذشته "تپکو"

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز