خبرگزاری کار ایران

بیانیه شماره ۲ ستاد انرژی مسعود پزشکیان؛

هرگز به عقب برنمی گردیم

هرگز به عقب برنمی گردیم
کد خبر : ۱۴۹۹۸۱۳

می‌دانیم در این صنعت ملی شده، وزیران و مدیران و سیاستمداران سال‌هاست که به تجهیزات و ابزار کار ، بیشتر از انسانها ارج و قرب قائل بوده‌اند و شیر باز نفت از شور زندگی کارکنان مهم‌تر بوده است.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی نفت و انرژی مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:  

«کارکنان و خانواده بزرگ صنعت ملی نفت»

فرزندان سخت‌کوش ایران، ما هرگز به گذشته بر نمیگردیم،

تلاش بی وقفه شما بوده که توانسته چراغ رو به خاموشی معاش و کار ایران را همچنان روشن نگه دارد. صنعت نفت با رنج طاقت سوز و هزار وصله ‍و خون دل، توانسته چرخ توسعه کشور را لنگ لنگان به پیش براند اما خود از این منفعت بی‌بهره بماند.

می‌دانیم آینده‌ی ایران وابسته به تلاش و کوشش شماست، 

می‌دانیم چاه‌های نفت فرو می‌ریزد و آرزوهای کوچک شما در هجوم ناامیدی محو می‌شود،

می‌دانیم دست و دانش شما اعماق زمین را می‌کاود تا برکت چشمه‌یرزق و روزی ایران بجوشد و خورشید تابان از بلندای البرز و سبلان و تفتان سرفراز بتابد، اما پت پت شمع معاش خانواده‌های شما رنج‌آور است.

می‌دانیم در این صنعت ملی شده،  وزیران و مدیران و سیاستمداران سال‌هاست که به تجهیزات و ابزار کار ، بیشتر از انسانها ارج و قرب قائل بوده‌اند و شیر باز نفت از شور زندگی کارکنان مهم‌تر بوده است.

می‌دانیم اینجا ایران است و این صنعت، زخم عمیقی در قلب خود دارد از جفاها، بی وفایی ها، عهد شکستن‌ها و به هیچ نشمردن کارمندان و کارگرانی که نرخ نفت را بالا بردند ولی قیمت جان‌ و شأن انسانی‌آنها بالا نرفت. 

ما در لحظه‌ی انتخاب حساس برای ایران بزرگ هستیم. گر چه ما هم بسیار نکته‌ها که نمی‌دانیم، اما این نکته را نیک می‌دانیم که باید صنعت نفت راه دیروز را نرود. حتی راه افرادی که در این صنعت به دلیل همت نیروی کارآمد و منضبط نفت،  نام و آوازه ای یافتند، وزیر و وکیل شدند هر چند به اقتصاد ملی سود رساندند، اما ارزش سرمایه های انسانی را نگاه نداشتند. این ریل و راه باید تغییر کند که خواهد کرد. باید رفاه و تأمین متناسب با رنج و تخصص کارکنان صنعت نفت تضمین شود که  می شود. برای جلوگیری از فرار و مهاجرت نیروی کارآزموده و ماهر صنعت، باید این نیروها سودمندی‌ کارشان را در زندگی و سفره‌ی زن و فرزندشان بنگرند. نباید شیوه‌ی گذشته که چشم بر ثروت لایزال و فیاض نیروی انسانی بسته بود ادامه یابد . 

برای ایران بیایید با هم باشیم، برای عدالت، برای انصاف، برای یک زندگی بدون شرمساری، با انگشت‌های جوهرین، با  اعتماد به انسانیکه تخصص را ارج می نهد، ارزش و جایگاه والای سرمایه های انسانی را می شناسد و شایسته گزینی را سر لوحه کار  قرار داده است، به طبیب ایران دکتر مسعود پزشکیان رای دهیم و از این کارزار میان روشنایی و تاریکی سرافزار بیرون آییم.

شورای عالی راهبردی

ستاد مرکزی نفت و انرژی مسعود پزشکیان

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز