خبرگزاری کار ایران

یادداشت رئیس اتاق تهران ؛

شهادت در راه خدمت به وطن

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۴۱۹

رئیس اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی نسبت به حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه اظهار تاسف کرد.

به گزارش ایلنا، محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان نوشت:

انتشار خبر شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان و همراهانشان، حجم عظیمی از غم و اندوه را بر دل و جان‌مان نشاند. جمعی از مردان نیک و خادم مردم جان در راه خدمت به این سرزمین از کف دادند و البته چه سعادتی بالاتر از شهادت در راه مردم و وطن. خداوند همگی آنها را در سایه مهر و رحمت خود قرار دهد.

آیت الله رئیسی در مدت سه سال ریاست‌جمهوری برای کمک به کشور آرام و قرار نداشتند و هر ماه به یک نقطه کشور سفر کردند. نام‌شان در تاریخ ثبت خواهد شد و قطعا آیندگان از ایشان با احترام فراوان یاد خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری در طول دوران کاری‌شان همیشه بر سرعت گرفتن مسیر توسعه و پیشرفت ایران و خدمت‌رسانی به مردم تاکید داشتند و جانشان را هم در مسیر توسعه ایران و زمانی که در حال رفتن برای بازدید از پالایشگاه تبریز بودند، از دست دادند.

ایران در دهه‌های گذشته و در طول سال‌های انقلاب شاهد حوادث تلخ و دردناکی همچون ترور شهید رجایی رئیس‌جمهور اسبق بوده ولی از میان همه طوفان‌ها عبور کرده و این بار هم با مدیریت رهبر انقلاب و هم‌بستگی مردم، از این چالش گذر خواهد کرد.

همان‌گونه که رهبری فرموده‌اند مردم عزیزمان نباید نگران و دلواپس کارهای کشور باشند و بخش خصوصی هم بر خود واجب می داند در چنین شرایط سختی تمام قد در کنار دلسوزان و مدیران کشور بایستد و حامی و همراه دولتمردان باشد.

مدتی قبل این جمله را خواندم: «هیچ چیز به اندازه بار مرگ بر زندگی ما سنگینی نمی‌کند.» و اکنون کلمات آن معنای بیشتری یافته است.

از خداوند متعال تمنای رحمت این گرامیان را دارم و امیدوارم همگی آنها ذیل توجه الهی قرار گیرند. روح‌شان قرین آرامش ابدی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز