خبرگزاری کار ایران

رئیس کل گمرک کشور:

گمرکات به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۵۲

رئیس کل گمرک کشور بر ارتقای هوشمندسازی و استقرار دستگاه‌های آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند به استقرار۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.

وی این موضوع را در دیدار با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور  اظهار و بر تداوم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های آشکارساز کامیونی تاکید کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار رضوانی‌فر میزبان دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و معاونانش بود و در جریان آن معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصا در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این‌حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز