خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در پاسخ به ایلنا:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌الانبیا با خارجی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۲۳

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و تصمیم گیری در این باره با دستگاه دیگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در نشست خبری امروز با بیان اینکه مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیا تمرکز داریم.

وی با اشاره به حضور در پروژه‌های شاخص سال گذشته، گفت: از مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است. همچنین از دیگر پروژه‌های مهم، حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در پاسخ به سوال ایلنا درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و تصمیم گیری در این باره با دستگاه دیگری است . 

حسینی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم  حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور درر پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. 

وی تاکید کرد: ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، اظهار داشت: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی  با مشکلاتی مواجه هستیم اما  انتقالات در حال جریان است  و قفل نشده است.

حسینی گفت: همچنین یکی از پروژه‌های فرامرزی مهم قرارگاه ساخت خط مترو است.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا همچنین با اشاره به ماموریت محرومیت زدایی قرارگاه اظهارداشت : یکی از ماموریت‌های مهم قرارگاه محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق آسیب دیده و حادثه خیز است و  اخیرا قرارگاه در سیل سیستان و بلوچستان برای کمک به مردم در منطقه حاضر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز