خبرگزاری کار ایران

در دیدار با معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان مطرح شد؛

فرصت‌های بی‌نظیر برای توسعه روابط ایران و آذربایجان

فرصت‌های بی‌نظیر برای توسعه روابط ایران و آذربایجان
کد خبر : ۱۳۷۸۵۲۷

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در دیدار با معاون نخست وزیر این کشوربر بر توسعه روابط و استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود دوکشور تأکید کرد.

به گزارش ایلنا ، رؤسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشست مشترکی به مذاکره پرداختند.

بذرپاش رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان، در این دیدار با اشاره به ظرفیت های موجود بین دو کشور گفت:  با استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود می‌توان فرصت‌های بی‌نظیری برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور فراهم کرد.

وی با اشاره به ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک ایران و آذربایجان افزود: تاکید رئیس جمهوری ایران بر توسعه روابط از طریق استفاده بهینه از ظرفیت های بین دو کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با استقبال از شاهین مصطفی‌یف معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان در پل فلزی آستاراچای در نقطه صفر مرزی، از پل جدید در حال احداث بازدید کردند.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، استاندار گیلان، استاندار اردبیل، معاون وزارت امور خارجه، نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، مرزبانی، پایانه‌های مرزی، گمرک، رایزن اقتصادی ایران در جمهوری آذربایجان، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت نیرو، نفت به عنوان هیئت ایرانی در نشست رؤسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان حضور دارند.

همچنین شاهین مصطفی یف، معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران، معاونان وزیر امور خارجه، وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل، وزیر انرژی، وزیر دفاع، معاون آژانس مدیریت منابع آب، معاون کمیته دولتی گمرک، معاون فرمانده نیروهای مرزی سرویس دولتی مرزبانی، معاون شرکت احیا و مدیریت آب، معاون آژانس دولتی راهداری، معاون شرکت(سوکار) و همچنین معاون شرکت(آذرانرژی) جمهوری آذربایجان نیز در این نشست به عنوان هیئت کشور آذربایجان حضور دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز